| کد خبر: 245325 |

◄ هراز باز شد اما چالوس مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بازگشایی محور هزار و بارش باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بازگشایی محور هزار و بارش باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: درحال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، اصفهان، تهران، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، گلستان و یزد هستیم. در همین راستا نیز با توجه به لغزندگی معابر لازم است که رانندگان مقررات مربوط به رانندگی در شرایط بارندگی را رعایت کرد و با فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئته رانندگی کنند. 

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های نیز گفت: محور هراز که پیش از این درپی بارش‌های شدید باران مسدود شده بود، با تلاش عوامل پلیس راهور و راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور بدون مشکلی در حال انجام است. محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است و در این مدت دو محور هزار و فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین قابل تردد است. 

شیرانی با بیان اینکه ترافیک پرحجم و سنگین در آزادراه قزوین - کرج در محدوده گلشهر حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است، گفت: وضعیتی مشابه در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس وجود دارد اما در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای مسدود شده نیز گفت: محورهای ریگان – ایرانشهر، رفسنجان – انار، شهربابک – انار، انار – مهریز، انار – یزد، زهکلوت – ایرانشهر، دلگان – زهکلوت و دلگان – ایرانشهر هشت محور مواصلاتی و اصلی دارای انسداد در کشور هستند. همچنین در محور بندر خمیر - بندرلنگه محدوده روستای کنخ نیز محدودیت تردد با تغییر مسیر گزارش شده است و تا اطلاع بعدی تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

محور امام‌زاده داوود همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه دو محور هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند نیز دو محور دارای انسداد فصلی هستند، گفت: محورهای رودبار - برجک، تهران - امامزاده داوود، اردکان - خرانق، میبد – ندوشن، سی سخت – پادنا، هیدوج – مهرستان، سوران – هیدوج، جالق – کله گان، جالق – سراوان، ایرانشهر – مهرستان، ایرانشهر – خیرآباد، سراوان – اسلام آباد و قلعه گنج - رمشک نیز ۱۳ محور مسدود غیرشریانی به حساب می‌آیند.

وی  با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.