| کد خبر: 245311 |

◄ بررسی مدیریت سفر‌ها و ایمنی در سفر‌های اربعین

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های کشور گفت: توسعه یک مدل برای ارزیابی عملکرد استان‌ها در مدیریت ایمنی و کاهش تصادفات با مشارکت اعضا و نظرات استان‌ها ضروری است.

تین نیوز

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های کشور گفت: توسعه یک مدل برای ارزیابی عملکرد استان‌ها در مدیریت ایمنی و کاهش تصادفات با مشارکت اعضا و نظرات استان‌ها ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یکصد و بیست و سومین نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کشور به ریاست شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های کشور و مشارکت اعضا برگزار شد.

شهریار افندی‌زاده در این نشست با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و مدیریت سفر‌ها و ایمنی در تابستان به ویژه شهریور ماه که مصادف با اربعین حسینی است و با سفر‌های دهه پایانی تابستان بویژه در استان‌های مرزی و محور‌های پرتردد تقارن دارد، گفت: این موضوع باید در دستور کار ویژه نشست بعدی کمیسیون ایمنی راه‌ها قرار گیرد.

وی همچنین توسعه یک مدل برای ارزیابی عملکرد استان‌ها در مدیریت ایمنی و کاهش تصادفات با مشارکت اعضاء و نظرات استان‌ها در دبیرخانه کمیسیون را ضروری دانست.

در ادامه این نشست، دستور برنامه‌ریزی جهت تقدیر شایسته از بانوی فداکاری که جان یک موتورسوار حادثه دیده هنگام رانندگی در شهر یزد را نجات داده بود، از سوی دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های کشور صادر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.