| کد خبر: 245295 |

آگهی دوم فروش بلوکی سهام ایران خودرو منتشر شد

شرکت ایران خودرو سهام کارخانه‌های ایران خودرو و فارس، ایران خودرو خراسان، شرکت تولید خودرو صنعت خزر، ایران خودرو تبریز و ایران خودرو کرمانشاه متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو را به صورت بلوکی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط با رعایت ضواط و مقررات واگذار می‌کند.

تین نیوز

ایران خودرو در آگهی دوم فراخوان عمومی اعلام کرده که کارخانه‌های ایران خودرو فارس، ایران خودرو خراسان،شرکت تولید خودرو صنعت خزر ، ایران خودرو تبریز و ایران خودرو کرمانشاه را برای فروش بلوکی قرار داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در راستای راهبردهای رییس‌جمهور، خصوصی‌سازی های شفاف و تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، اهداف و ماموریت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران برای فروش سهام دولت، شرکت ایران خودرو سهام کارخانه‌های ایران خودرو و فارس، ایران خودرو خراسان، شرکت تولید خودرو صنعت خزر، ایران خودرو تبریز و ایران خودرو کرمانشاه متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو را به صورت بلوکی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط با رعایت ضواط و مقررات واگذار می‌کند.

در ادامه این آگهی آمده است: متقاضیان می‌توانند برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم‌های مربوطه، جهت احراز صلاحیت عمومی و اهلیت تخصصی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه کنند.

شرایط ویژه عرضه و واگذاری سهام ایران خودرو و پس از تکمیل فرآیند قانونی از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.