| کد خبر: 245276 |

دلار و خودرو در یک مسیر + جدول قیمت

براساس ارزیابی بازار ثبات چند روزه نرخ دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار آرامش در بازار خودرور را به آن نسبت می دهند. اما در کنار ثبات نرخ دلار، تعیین تکلیف خودروهای که به واسطه قرعه کشی طرح فروش خودرو وضعیت آنها مشخص شده است نیز در ثبات قیمت خودرو در بازار بی‌تاثیر نبوده است.

تین نیوز

براساس ارزیابی بازار ثبات چند روزه نرخ دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار آرامش در بازار خودرور را به آن نسبت می دهند. اما در کنار ثبات نرخ دلار، تعیین تکلیف خودروهای که به واسطه قرعه کشی طرح فروش خودرو وضعیت آنها مشخص شده است نیز در ثبات  قیمت خودرو در بازار بی‌تاثیر نبوده است.

در میان این آرامش جای خریداران در بازار خالی است، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو این روزها بازار بیش از پیش وارد رکود شده و خرید و فروش خودرو در پایین سطح خود در بازار صورت می گیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ  ایران خودرو  می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد؛ با این شرایط «سمند LX» در بازار 304 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر در بازار 345 میلیون تومان قیمت خورد و «سمندLX با موتورEF7» هم 351 میلیون تومان در بازار دست به دست شد و تغییر نداشت.

ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز با ثبات قیمت در بازار عرضه شدند. براین اساس « دنا پلاس توربو اتومات » در 504 میلیون تومان قیمت گذاری شد؛ از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» امروز 395 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت و «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 300 میلیون دست به دست شد.  

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 395 میلیون قیمت خورد بدون تغییر قیمت ماند و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم در بازار 404 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

قیمت خودرو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری اقتصاد نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.