| کد خبر: 245271 |

◄ بی اعتنایی یک شرکت حمل و نقل به رای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

با وجود صدور حکم قطعی این شرکت، نه تنها هیچ مبلغی به راننده شاکی پرداخت نشده بلکه این راننده از دریافت بار نیز محروم شده است.

تین نیوز

فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا از رسیدگی به تخلفات یکی از شرکت های حمل و نقل در استان زنجان خبر داده و عنوان کردند که با وجود صدور حکم قطعی این شرکت، نه تنها هیچ مبلغی به راننده شاکی پرداخت نشده بلکه این راننده از دریافت بار نیز محروم شده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند: در پی انتشار تخلفات شرکت ...زنجان در تاریخ ۱۴۰۱.۰۱.۱۶، کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت مذکور برگزار و طبق رای صادره ملزم به پرداخت کلیه حقوق راننده و جریمه به سازمان گردید.

آن چنان که فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا عنوان می کنند: با این حال و پس از گذشت ۱۱۰ روز از این رای، نه تنها مبلغی به راننده شاکی مسترد نشده، بلکه راننده مذکور از دریافت بار توسط شرکت متخلف محروم شده و دقیقا همان تهدیداتی که در مکالمه با راننده بیان شده بود عملیاتی شده، که نشان می دهد چگونه یک شرکت که هویت خود را از سازمان  راهداری و حمل و نقل جاده ای کسب می کند به تصمیمات این سازمان بی اعتنا است.

به گفته آنان تا این لحظه سازمان نسبت به اخذ جریمه مربوط به خود اقدام کرده اما با توجه به آن که هدف رانندگان از طرح شکایت در سامانه 141 و ... رسیدن به حقوق پایمال شده خود از طرق قانونی است و اصولا در دعاوی حقوقی جبران خسارت اصل و مجازات در راستای تأدیب متخلف فرع بر آن است، این انتقاد وجود دارد که چرا حقوق راننده پرداخت نشده است.

ضمن این که به گفته رانندگان و کامیونداران طبق گزارش های رسیده از آن منطقه، نه تنها شرکت متخلف همچنان به تخلفات قبلی خود ادامه می دهد بلکه به سبب کمبود بار در آن منطقه و عدم وجود سالن یا سامانه اعلام بار برای کاربری کمپرسی؛ با سوء استفاده از رانندگان اقدام به فروش حواله می نماید.

رانندگان با تاکید بر این که قوانین در راستای محدود کردن افراد نسبت به زیاده خواهی و بی نهایت طلبی وضع می‌ شود و بی‌ توجهی به آن منتج به سلطه صاحبان زر و زور خواهد شد، عنوان کردند: به طور قطع برخورد دیرهنگام و جبران کاستی‌ ها پس از زمان معقول و منطقی، دیگر اثری نخواهد داشت چرا که وقتی یک سیستم ناپایدار به انتهای تحملش می رسد احتیاجی به برنامه زمانبندی  ندارد، همان گونه که ساختمان هایی نظیر متروپل و پلاسکو در پایان تاب‌ آوری خود فرو ریختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.