| کد خبر: 245244 |

◄ تزریق ۲۰ درصد اعتبارات مصوب اصلاح نقاط حادثه‌خیز خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۲۰ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور در زمینه اصلاح نقاط حادثه‌خیز به استان تزریق شده است.

تین نیوز

بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۲۰ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور در زمینه اصلاح نقاط حادثه‌خیز تاکنون به استان تزریق شده است.


به گزارش تین‌نیوز، اسدالله جلال‌زاده اظهار داشت: 50 میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان در سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی اختصاص یافته که تاکنون از این مبلغ 10 میلیارد تومان از محل منابع ملی به این اداره‌کل ابلاغ شده است.

وی اذعان داشت: از مجموع مبلغ تصویب شده 20 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ 20 میلیارد تومان توسط وزارت راه و شهرسازی و مبلغ 10 میلیارد تومان از محل منابع مالی استانی در سال‌های 1400 و 1401 مصوب شده است.
جلال‌زاده افزود: 20 درصد اعتبارات سفر رییس جمهور در زمینه اصلاح نقاط حادثه‌خیز تاکنون به استان تزریق شده است.


وی اظهار داشت: از محل این اعتبارات ابلاغی رفع 2 نقطه حادثه‌خیز، تبدیل یک آبنما به پل در محور سرایان بیرجند و تعریض 12 دستگاه پل در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.


جلال‌زاده با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی ۳۱ نقطه مصوب حادثه‌خیز وجود دارد، بیان داشت: تاکنون ۱۳مورد رفع شده و ۶ مورد نیز در دست اجرا است.


وی گفت: هشت نقطه حادثه‌خیر باقی مانده و همچنین ۴۹ نقطه پرتصادف در استان احصا و برای تصویب به تهران ارسال شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طول راه‌های خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است، یادآور شد: از این مقدار ۷۶۸ کیلومتر بزرگراه، یک‌هزار و ۲۱۰ کیلومتر راه اصلی، سه هزار و ۳۴۷ کیلومتر راه فرعی و ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.