| کد خبر: 245229 |

سرقت خودرو به روش تصادف ساختگی

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان مهمترین پرونده‌های پلیس در مدت اخیر از دستگیری سارق خودرو، کشف محموله سیگار قاچاق و کشف سلاح جنگی در شمال تهران خبر داد.

تین نیوز

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان مهمترین پرونده‌های پلیس در مدت اخیر از دستگیری سارق خودرو، کشف محموله سیگار قاچاق و کشف سلاح جنگی در شمال تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به مهمترین پرونده‌های پلیس پیشگیری در مدت اخیر اظهار کرد: اعلام یک فقره سرقت خودرو در محله "تهران نو" که دختر ۱۲ ساله مال باخته داخل خودرو بود، سبب شد تا رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گیرد.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد راننده خودرو پراید با تصادف ساختگی اقدام به سرقت خودرو سراتو کرده که دختر مال باخته داخل خودرو است لذا مشخصات سارق سریعا به سایر واحدهای گشتی اعلام و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در ادامه گفت: دختربچه سالم به خانواده تحویل داده شد.

به گفته وی همچنین در بررسی خودروی سواری پراید متهم ۵۰ ساله، مشخص شد که این خودرو نیز هفته گذشته سرقت شده و از آن در تصادف ساختگی با سراتو استفاده شده است. در این زمینه مالباختگان شناسایی شدند.

موقوفه‌ای اضافه کرد: متهم دارای بیش از ۱۰ فقره سابقه حبس بوده و هفته گذشته از زندان آزاد شده است. همچنین تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.