| کد خبر: 245223 |

◄ ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد

با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور ۵۲ کیلومتر بزرگراه به ارزش ۹۸۵۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان اردبیل صبح امروز افتتاح شد.

تین نیوز

با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور ۵۲ کیلومتر بزرگراه به ارزش ۹۸۵۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان اردبیل صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم افتتاح همزمان ۵۲ کیلومتر بزرگراه در مناطق مختلف استان اردبیل که صبح امروز در محل پروژه سه راهی رضی – رضی برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه های مهم در سطح استان اردبیل شاهد تسریع در زمان سفر، ایمنی سفر و مسافر و همچنین کاهش مصرف سوخت خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه این ۵ پروژه بزرگراهی شامل احداث باند دوم محور اردبیل- سرچم، احداث باند دوم محور سه راهی رضی-رضی ، احداث باند دوم محور اردبیل- مشگین شهر ، احداث باند دوم محور پارس آباد - سربند و همچنین احداث چهارخطه وروی شهر گرمی است تصریح کرد: این پروژه ها از اولویت های مهم  اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای انجام مطالبات مردمی در خصوص تامین ایمنی جاده های استان بود که در زمان مقرر اجرا و امروز تحویل مردم استان اردبیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث باند دوم سه راهی رضی – رضی به طول ۱۳ کیلومتر را در افزایش ایمنی تردد در این مسیر و همچنین حذف نقاط پرحادثه بسیار مهم دانست و ادامه داد : باند دوم محور اردبیل - سرچم نیز بطول ۱۴ کیلومتر با هدف تامین ایمنی مترددین در جاده به ارزش ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال احداث شده است .

حبدری ۱۹۸۰ میلیارد ریال هزینه کرد برای احداث باند دوم محور اردبیل مشگین شهر را یادآور شد و اظهار داشت: طول این پروژه نیز ۱۰ کیلومتر بوده و این محور در مسیر اصلی اتصال مرکز استان به شهرهای شمالی آن قرار دارد و علاوه بر شهرستان مشکین شهر سایر شهرهای شمالی استان نیز با تبدیل محور مذکور به بزرگراه از حمل و نقل ایمن و سریع در این محدوده برخوردار خواهند بود.

وی با قدردانی از همراهی مسئولان در تکمیل و بهره‌برداری از این بزرگراه‌ها طول پروزه چهارخطه ورودی شهر گرمی را ۵ کیلومتر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تسهیل در تردد ترانزیتی ، توسعه اقتصادی ، صنعتی ، کشاورزی و گردشگری در شهر گرمی و همچنین کاهش تصادفات جاده ای از جمله مزایای اجرای این طرح در استان اردبیل است.

حیدری با بهره برداری از احداث باند دوم محور پارس آباد - سربند از توسعه ترانزیتی کالا و مسافر در این شهرستان خبر داد و گفت: طول این پروژه ۱۰ کیلومتر بوده و به ارزش ۱۸۷۰ میلیارد ریال می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان ارزش پروژه های افتتاحی را ۹۸۵۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پروژه های باند دوم بزرگراهی در سطح استان اردبیل به تعداد ۵ پروژه به طول ۵۲ کبلو متر احداث شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.