| کد خبر: 245203 |

◄ تحقق ایمن سازی جاده‌های استان ایلام با تامین اعتبار

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی جاده‌های استان و پایانه مرزی مهران اختصاص یافته است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی جاده‌های استان و پایانه مرزی مهران اختصاص یافته است.

به گزارش تین نیوز، حمیدرضا شهرکی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام به مهران و پایانه مرزی از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای ایمن سازی محورهای استان و پایانه مرزی خبر داد و گفت: علاوه بر اعتبارات استانی سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی محورهای استان و ۱۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی تخصیص داده شده است.

وی افزود: با توجه به بازدید و بررسی محورهای استان و پایانه‌های مرزی در استان در صورت اعلام کارشناسان در صورت نیاز این اعتبار افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات از پروژه های راهسازی ایلام

وی در ادامه با اشاره به تردد بیش از ۶۲ درصد زوار اربعین از مرز مهران اضافه کرد: در خصوص حمل و نقل با توجه به تجربه هرساله امسال هم از تمام توان و کمک سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای جابجایی زوار استفاده می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بخش عمده ناوگان حمل و نقل عمومی را در مرز مهران مستقر خواهیم کرد و در صورت نیاز به این ظرفیت‌ها اضافه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.