| کد خبر: 245179 |

◄ تصادف مرگبار مینی‌بوس با عابرپیاده

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده درپی تصادف با مینی‌بوس خبرداد.

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده درپی تصادف با مینی‌بوس خبرداد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احسان مومنی جزئیات دو تصادف بامدادی در پایتخت را تشریح کرد و گفت: حادثه نخست حوالی ساعت پنج بامداد صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی قبل از پل امام علی (ع) رخ داد که خوشبختانه این مورد خسارت جانی نداشت. در این حادثه یکدستگاه کامیون در حال حرکت در مسیر بود که با گاردریل رفیوژ میانی راه برخورد کرده و پس از شکستن ۱۶ شاخه گاردریل و سه اصله درخت به حالت نیمه واژگون در آمد.

وی درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی راننده کامیون را به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی و همچنین رانندگی با سرعت غیر مجاز به عنوان مقصر حادثه تشخیص داده و معرفی کردند.

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درپی این حادثه ترافیک پرحجمی نیز در این محدوده ایجاد شده بود که با کمک عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و امدادگران مدیریت ترافیک و بازگشایی مسیر انجام شد.

مومنی از وقوع حادثه‌ای دیگر حدود ۴۰ دقیقه پس از وقوع حادثه نخست خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۵:۴۵ یک‌دستگاه مینی‌بوس در حال حرکت در مسیر شمال  به جنوب بزرگراه امام علی (ع) قبل از پل بعثت بود که با عابر پیاده که در حال عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه  بوده برخورد کرد. متاسفانه با تایید عوامل امدادی حاضر درمحل عابرپیاده که حدودا ۴۰ سال سن داشت، در این حادثه بر اثر شدت ضربه وارده جان خود را از دست داد.

وی از حادثه دیگری که در پی وقوع این حادثه رخ داد نیز خبر داد و گفت: در اثر وقوع این حادثه یکدستگاه کامیون بنز که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) درحال حرکت بوده به علت تخطی از سرعت مطمئنه راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و به سمت راست منحرف و واژگون شد. در اثر واژگونی کامیون، سرنشین آن مصدوم شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره گزارش نهایی از علت این حادثه گفت: به عابر پیاده هم به علت عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه سهم تقصیر داده شد.

مومنی افزود: در پی این حادثه هم شاهد ترافیک سنگین در محدوده بزرگراه بعثت بودیم که با حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک مدیریت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.