| کد خبر: 245153 |

◄ نقص فنی ماهان در پرواز سیرجان-تهران رفع شد

هواپیمای ماهان که شنبه‌شب‌ به‌علت نقص فنی چند دقیقه پس از پرواز مجبور به بازگشت به مبدا شده بود ساعت ۴:۲۶ بامداد امروز به مقصد فرودگاه مهرآباد در پایتخت پرواز کرد.

تین نیوز

رییس فرودگاه سیرجان اعلام کرد: هواپیمای ماهان که شنبه‌شب‌ به‌علت نقص فنی چند دقیقه پس از پرواز مجبور به بازگشت به مبدا شده بود ساعت ۴:۲۶ بامداد امروز به مقصد فرودگاه مهرآباد در پایتخت پرواز کرد.

به گزارش تین نیوز، پرواز شنبه‌ شب سیرجان -تهران درحالی به‌علت نقص فنی، سلامت به مبدا بازگشت که رییس فرودگاه علت دود در کابین هواپیما را نیز همین مشکل فنی برشمرد.

رییس فرودگاه سیرجان واقع در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان در این باره به ایسنا توضیح داد: پرواز ساعت ۲۰ شنبه شب سیرجان -تهران هواپیمایی ماهان که ۷۴ مسافر داشت پس از پنج دقیقه پرواز اعلام کرد به دلیل نقض فنی برمی گردد و باند آماده باشد.

محمد موسایی‌پور افزود: دود در کابین هم به علت نقص فنی بوده است که هواپیما هنگام برگشت به صورت عادی روی باند نشست و همه مسافران و کادر پرواز سالم هستند.

وی اظهارداشت: این نقص فنی تحت کنترل است که قطعه‌ای باید تعویض شود.

به گفته این مسئول از فرودگاه کرمان تکنسین متخصص هم اکنون در مسیر است که به محض تعویض قطعه هواپیما مجدد پرواز را پی خواهد گرفت.

موسایی پور عنوان کرد: برای مسافران غیربومی هتل گرفته شده تا هر چند ساعت که هواپیما آماده پرواز شود استراحت کنند؛ احتمال زیاد پرواز امشب پس از رفع نقص انجام خواهد شد.

وی افزود: از ۷۴ مسافر هواپیما ۴۴ نفر برنامه پرواز خود را کنسل کردند و ۹ نفر نیز همان شب خود را به پرواز کرمان - تهران رساندند؛ مابقی مسافران نیز امروز صبح به فرودگاه مقصد در پایتخت انتقال یافتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.