| کد خبر: 245060 |

لغو پرواز‌ها در فرودگاه‌های اروپا و سردرگمی مسافران

ما شاهد مشکلاتی در فرودگاه‌های آمستردام و فرانکفورت هستیم. ما همچنین به طور ویژه شاهد مشکلاتی در انگلیس هستیم.

تین نیوز

تاخیر در پرواز هواپیما‌ها و شلوغی فرودگاه‌ها و لغو پرواز‌ها به طور مکرر در فرودگاه‌های اروپا مشاهده می‌شود. ما شاهد شلوغی و بی نظمی در فرودگاه‌ها هستیم. در این باره، نظر سیمون کالدر خبرنگارمان را جویا می‌شویم. مسافران هیچ اطمینانی ندارند که پرواز آن‌ها انجام شود. از نظر شما وضعیت چگونه خواهد بود؟

به گزارش تین نیوز، خبرنگار شبکه تلویزیونی یورونیوز گفت: مشکلات زیادی در برخی از مناطق اروپا وجود داشته است. ما شاهد مشکلاتی در فرودگاه‌های آمستردام و فرانکفورت هستیم. ما همچنین به طور ویژه شاهد مشکلاتی در انگلیس هستیم. مشکلاتی قابل توجه در فرودگاه‌های گتویک و هیترو که دو شاهراه مسافرتی لندن و انگلیس هستند، وجود دارد. در دیگر فرودگاه‌ها شما با مشکلات زیادی روبرو نمی‌شوید. اما مشکل اصلی کمبود کادر پروازی پس از همه گیری کرونا است. تعداد مسافران کاهش یافته بود. اما هم اکنون، بسیاری از ساکنان شمال اروپا می‌خواهند به کشور‌های حاشیه دریای مدیترانه بروند. به همین علت، افراد به دنبال رفتن و تامین نیاز‌های خود هستند.

وی افزود: ما در انگلیس شاهد وضعیت غیرمنتظره‌ای هستیم. خطوط ریلی از انگلیس به طرف اسکاتلند یا به طور کامل بسته شده اند یا به سبب گرمای هوا در چند ساعت آینده بسته می‌شوند. این مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. علاوه بر گرمای شدید هوا، ما شاهد آغاز اعتصاب یک هفته‌ای از فردا خواهیم بود. این خبر بدی برای مسافران خطوط ریلی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.