| کد خبر: 245018 |

◄ راه اندازی مسیر پروازی از مسقط به نوشهر

معاون بازرگانی هواپیمایی قشم از راه اندازی مسیر پروازی از مسقط در کشور عمان به شهر نوشهر خبر داد و گفت: این پرواز به صورت کانکشن از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر انجام می‌پذیرد.

تین نیوز

معاون بازرگانی هواپیمایی قشم از راه اندازی مسیر پروازی از مسقط در کشور عمان به شهر نوشهر خبر داد و گفت: این پرواز به صورت کانکشن از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر انجام می‌پذیرد.

به گزارش تین نیوز، عادل نورعلی، معاون بازرگانی هواپیمایی قشم اعلام کرد: مقارن با این عید بزرگ و باتوجه به مذاکره و رایزنی با عمان، به زودی پایتخت این کشور دوست و برادر از شهر «مسقط» به «نوشهر» نگین سرسبز شمال ایران از «شیراز»به صورت پرواز کانون پیرامون(hub and spoke) متصل خواهد شد.

وی افزودند: توجه و اهتمام کافی به بُعد گردشگری امری است که رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات و سخنرانی‌های خود بر آن تأکید کرده‌اند. ایشان در خصوص استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی گردشگری می‌فرمایند: «من تصورم این است که اگر مسئولین کشور بتوانند از همین مسئله گردشگری به شکل درست، با تبلیغات صحیح و با جهت‌گیری صحیح استفاده کنند، درآمد آن، کشور را از همه معونه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند».

وی افزود: بدین جهت سیاست مدیریت شرکت هواپیمایی قشم بر این است که در این زمینه تمام توان خود را در جهت ارزآوری و جذب گردشگر به کار گیرد.

نورعلی افزود: باتوجه به درخواست و علاقه‌مندی شهروندان کشور عمان به جاذبه‌های گردشگری و توریستی ایران به خصوص شهر نوشهر  و همجواری شهرهای نمک آبرود و کلاردشت، این پرواز را به صورت کانکشن برقرار شد که از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر انجام پذیرد.

وی گفت: در واقع به گونه‌ای که این مسیر برای گردشگران این کشور کم هزینه و مقرون به صرفه خواهد بود. این پرواز در روزهای دوشنبه و جمعه  از طریق شیراز به نوشهر برای شهروندان این کشور برقرار می‌باشد.

نورعلی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی قشم با برقراری این پرواز چند هدف را دنبال می‌کند، افزود: باتوجه به اینکه درگذشته گردشگران این کشور مقصدشان کشورهای همسایه بوده، وجود برخی فرهنگ و آداب مشابه دو کشور بازار هدف گردشگران عمانی را به شمال کشور ایجاد کند.

وی افزود: ضمن اینکه دو مقصد را در نظر گرفتیم که  ابتدا به دو مکان گردشگری_ توریستی هدایت کنیم و این موقعیت را ایجاد کنیم که شهروندانی عمانی زمان بیشتری را در کشور عزیزمان سپری کنند. هم چنین پرواز کانکشن  ارزان‌تر و مقرون به صرفه تر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.