| کد خبر: 245009 |

◄ تردد روان در محورهای مواصلاتی کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای شمالی کشور به‌صورت عادی و روان در جریان است.

تین نیوز

هم اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت‌وبرگشت) به‌صورت عادی و روان در جریان است.

به گزارش تین نیوز از مرکز مدیریت راه‌های کشور، رییس پلیس راه مازندران روز گذشته از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عیدغدیر تا روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه جاری در جاده‌های ارتباطی این استان خبر داده بود.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب اعلام کرد که هدف از اجرای این محدودیت‌ها را تخلیه بار ترافیکی در جاده‌های مازندران عنوان کرد و گفت که ماموران پلیس راه با حضور در محل در حال تلاش برای عادی سازی ترددها در مسیرهای منتهی به این استان هستند.

وی همچنین محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عیدغدیرخم در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه است.

وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ این روزها نیز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه جاری از کرج به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشا نیز به صورت یکطرفه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.