| کد خبر: 245007 |

اعتصاب کارکنان خطوط هوایی در ایتالیا منجر به لغو صدها پرواز شد

اعتصاب کارمندان خطوط هوایی و همچنین مسئولین کنترل ترافیک هوایی ایتالیا باعث لغو صدها پرواز در این کشور در روز یکشنبه شد.

تین نیوز

اعتصاب کارمندان خطوط هوایی و همچنین مسئولین کنترل ترافیک هوایی ایتالیا باعث لغو صدها پرواز در این کشور در روز یکشنبه شد.

به گزارش تین نیوز از گلوبال نیوز، فابریزیو کوشیتو یک مقام اتحادیه کارمندان فرودگاه‌های ایتالیا گفت که در نتیجه این اعتصاب ۴ ساعته، حدود ۵۰۰ پرواز لغو شده است. 

او گفت که کارمندان خطوط هوایی به دنبال حقوق بهتر و همچنین بهبود شرایط کاری از جمله وعده‌های غذایی در شیفت‌های طولانی هستند. 

وزارت حمل و نقل ایتالیا اعلام کرد که کارگران خطوط هوایی رایان ایر، ایزی جت و ولوتیا روز یکشنبه اعتصاب کردند، درحالی که مسئولین کنترل ترافیک هوایی نیز به آن‌ها پیوستند. 

فرودگاه‌های ایتالیا در مقایسه با فرودگاه‌های سایر کشورهای اروپای غربی، در تابستان امسال هرج و مرج کمتری را در نتیجه افزایش سفر تجربه کرده‌اند. 

در طول همه گیری کرونا که اکثر مسافرت‌های هوایی متوقف شدند، کارمندان و کارگران فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ایتالیا بدون اینکه شغل خود را از دست بدهند، از مزایای حمایتی دولت این کشور بهره مند شدند. 

اما با افزایش ناگهانی سفرهای هوایی، بسیاری از شرکتهای هواپیمایی و فرودگاه‌ها نتوانسته‌اند با سرعت لازم کارمند استخدام کنند تا پاسخگوی سطح تقاضا باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.