| کد خبر: 245000 |

با پیگیری دادستانی قزوین صورت گرفت:

دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین-کرج خاموش شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از خاموشی دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین_کرج» با ورود و پیگیری دادستانی استان خبر داد.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از خاموشی دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین_کرج» با ورود و پیگیری دادستانی استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، حسین رجبی با اعلام خبر خاموشی دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین_کرج»، اظهار کرد: بخش «محمدیه و شهرک مهرگان» در حدود ۱۵ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد و مردم این مناطق برای اشتغال و امورات روزانه مکرراً به شهر قزوین مراجعت می‌کنند که کوتاهی دستگاه‌های متولی در انتقال محل استقرار دوربین‌های موصوف و پرداخت کامل عوارض آزادراه سال‌ها موجب نارضایتی این شهروندان شده بود.

وی افزود: براساس مصوبه شورای تأمین استان قزوین، محل استقرار دوربین‌های اخذ عوارض الکترونیکی مذکور باید جابه‌جا و به بعد از شهرک صنعتی کاسپین منتقل می‌شد که نظارت بر اجرای آن به دادستان استان محول شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین تصریح کرد: دادستانی قزوین در راستای احیای حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم بخش محمدیه و شهرک مهرگان، در مکاتباتی با دستگاه‌های متولی خواستار جابه‌جایی محل استقرار دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین-کرج» و یا خاموش شدن دوربین‌ها شد که درنتیجه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به خاموش کردن این دوربین‌ها اقدام کرد.

وی گفت: با توجه به مصوبه شورای تأمین و موافقت رئیس پلیس راهور استان قزوین، دستور قضائی لازم نیز صادرشده تا مردم منطقه مهرگان و بخش محمدیه از مصوبه بخشش عدم پرداخت جریمه عوارضی این مسیر بهره‌مند شوند.

رجبی اضافه کرد: برای بهره‌مندی از این مصوبه؛ مردم این مناطق می‌توانند به بخش اجراییات پلیس راهور مراجعه کنند که البته این مصوبه شال کسانی می‌شود که جریمه را پرداخت نکرده‌اند. همچنین بررسی مبلغ دو هزار و ۵۰۰ تومانی عوارضی آزادراه «قزوین-زنجان» نیز در دستور کار قرار دارد و به‌صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.