| کد خبر: 244929 |

◄ توزیع روغن بین ماشین های مسافری و باری سنگین ایلام

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از توزیع ۲۰ هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین (مسافری و باری) استان خبر داد.

تین نیوز

سید زاهدین چشمه‌خاور بیان کرد: طرح عرضه مستقیم روغن با همکاری انجمن صنفی رانندگان استان و یکی از عاملان توزیع روغن استان در حال اجراست و تاکنون ۶۰ درصد آن بین ناوگان توزیع شده است.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه در هماهنگی با شرکت ایرانول قرار است این سهمیه به صورت ماهانه برقرار باشد، ادامه داد: بیش از ۶ هزار دستگاه ناوگان سنگین (مسافری و باری) در استان ایلام فعالیت دارند.
 
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه بیست هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین (مسافری و باری) استان ایلام در حال توزیع است افزود: ۴۰ لیتر روغن ایرانول دولتی به هر یک از کامیون داران عرضه می‌شود که نرخ آزاد آن خیلی بیشتر است.
 
وی اضافه کرد: این اقدام در راستای مساعدت و کمک به کامیون دارن استان برای همه کامیون دارن که دارای کارت ناوگان و کارت هوشمند فعال هستند تعلق می‌گیرد.
 
۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.
 
سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.