| کد خبر: 244901 |

◄ کرایه اتوبوس‌های اربعین ارزان در نظر گرفته شود

لازم است تا حد امکان کرایه اتوبوس را برای زوار ارزان در نظر بگیریم تا افراد کم برخوردار بتوانند از این روش حمل و نقل برای شرکت در مراسم اربعین استفاده کنند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی در دومین نشست هماهنگی کمیته حمل و نقل اربعین که به منظور بازنگری در وظایف محول شده به سازمان‌ها و دستگاه‌ها برگزار شد، با تاکید بر افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در ایام اربعین اظهار کرد: لازم است تا حد امکان کرایه اتوبوس را برای زوار ارزان در نظر بگیریم تا افراد کم برخوردار بتوانند از این روش حمل و نقل برای شرکت در مراسم اربعین استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز، وی همچنین به ضرورت ساماندهی پایانه‌های مرزی اشاره کرد و افزود: حجم جمعیت زوار اربعین در سال جاری بسیار بالاست و تعداد زیادی از مسافران نیز از مرزهای زمینی عبور خواهند کرد و مسیر عمده حمل و نقل زمینی است. بنابراین باید باید نظم و انضباط مرزها به خوبی فراهم شود.

قاسمی از ارائه درخواست ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به سازمان برنامه و بودجه به منظور بهبود شرایط جاده‌ها و مرزها و ارتقای ایمنی آن‌ها در ایام اربعین خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای جمعیت زوار زمینی می‌توان از ظرفیت دیگر مرزهای غرب کشور نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مسافران زمینی با اتوموبیل‌های شخصی خود وارد مرزها می‌شوند، افزود: باید فضای مناسبی برای پارک خودروهای این مسافران در مرزها نیز در نظر گرفته شود و همه تلاش خود را برای فراهم سازی امکانات مطلوب برای سفر زوار اربعین به کار گیریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.