| کد خبر: 244881 |

واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان – تبریز

واژگونی اتوبوس مسافربری در آزاد راه زنجان - تبریز ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر از اولین دقایق حادثه با حضور در صحنه به مصدومان امداد رسانی کردند.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در آزاد راه زنجان - تبریز ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر از اولین دقایق حادثه با حضور در صحنه به مصدومان امداد رسانی کردند.

به گزارش تین نیوز، دکتر سید قاسم موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ساعت ۵:۵۵ صبح امروز گزارشی در خصوص واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۳۵ لاین جنوبی در آزادراه زنجان - تبریز به مرکز EOC - کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام شد.


وی یادآوری کرد: بلافاصله سه تیم امداد و نجات همراه با تجهیزات مورد نیاز از پایگاه های امداد و نجات جاده ای تیر پارک، عوارضی زنجان – قزوین و عوارضی زنجان – تبریز به محل حادثه اعزام شدند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حادثه ۱۴ مصدوم و سه فوتی برجا گذاشت که امدادگران اقدام به امدادرسانی به مصدومان این حادثه و رهاسازی اتوبوس کردند.


موسوی اظهارداشت: این اتوبوس از اردبیل به مقصد تهران در حال حرکت بوده است و عملیات امدادرسانی تا ساعت ۷:۳۰ صبح ادامه داشت.


وی، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح ملی امداد و نجات تابستانه در ۱۴ پایگاه ثابت و موقت زنجان آغاز شده و امسال سه پست موقت به تعداد پایگاه های امداد و نجات ثابت استان به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در مسیرهای ارتباطی استان فعال شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.