| کد خبر: 244870 |

◄ آیا همین که تولیدکنندگان را شریف و مظلوم بنامیم کافی است؟

دیدار مدیرعامل راه آهن با تولیدکنندگان، به جا و شایسته است اما سوالی که پیش می آید این است که در این مدت گذشته که میعاد صالحی سکاندار راه آهن بوده است، چقدر به تولید و تولید کننده اهمیت داده شده است؟

تین نیوز

چندی پیش توئیتی از سید میعاد صالحی، مدیر عامل راه آهن منتشر شد که در آن به حمایت از تولید کنندگان پرداخته بود. 

به گزارش تین نیوز در توئیت صالحی آمده است: 

«تولید کنندگان، از شریف ترین و البته مظلوم ترین بخش های فعالان اقتصادی هستند. دیدار صمیمانه با تولیدکنندگان ریلی کشور که عاشقانه و در شرایطی که در این سال ها با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم کردند، پای تولید ماندند. کمک به مانایی و رشد تولید کنندگان عرصه ریلی را وظیفه و افتخار خود می دانم.»

توییت صالحی1
توئیت میعاد صالحی، مدیرعامل راه آهن

حمایت و پشتیبانی از تولید و تولیدکننده آن هم در این شرایط دشوار که تولید کنندگان بخش خصوصی به فراموشی سپرده شده اند، به نوعی سرمایه محسوب می شود و برای تولید کننده مایه دلگرمی است. دیدار مدیرعامل راه آهن با تولیدکنندگان، به جا و شایسته است اما سوالی که پیش می آید این است که در مدتی که گذشته و سیدمیعاد صالحی سکاندار راه آهن بوده است، چقدر به تولید و تولید کننده اهمیت داده شده است؟ چقدر در تصمیم سازی ها به بخش خصوصی و نمایندگان آنان اهمیت داده شده است؟ چقدر بخش خصوصی را سهیم و همراه شبکه ریلی دانسته است؟ به عنوان نمونه در بحث واردات لکوموتیو چند بار با سازندگان لکوموتیو در بخش خصوصی مشورت کرده است؟ آیا همین که تولیدکنندگان را شریف و مظلوم بنامیم کافی است؟ 

امید آن می رود که در آینده تولیدکنندگان و نیز فعالان بخش خصوصی که سرمایه گذاری های جدی برای خرید و بکارگیری لکوموتیو، واگن باری و واگن مسافری و نیز در بخش تولید، تعمیرات و ارایه خدمات مسافری و باری وداشته اند، بیش از پیش در تصمیم گیری های حوزه ریلی سهیم باشند و حمایت شوند. 

یقیننا با هم افزایی شایسته بخش های مختلف حاکمیتی و خصوصی، شاهد رشد رضایت فعالان و متخصصان و بویژه مردم بعنوان بهره برداران و مصرف کنندگانی نهایی این بخش خواهیم بود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    به ازای این افراد شریف و مظلوم ، قاعدتا باید افرادی خبیث و ظالم آن طرف ایستاده باشند. آقای مدیر عامل میشناسند آن اشقیا را؟ اگر ممکن است معرفی بفرمایند.

    • ناشناس 2 0

      احسنت.
      برخی مدیران مشکوک دولتی که در این چند سال اخیر باعث شده اند سرمایه گذاران خصوصی زیان کنند و به گفته آقای ملانژاد مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک قراردادهای خرید واگن را فسخ کنند.
      این مدیران دولتی اشقیایی هستند که بعضا فرار به جلو هم می کنند تا انگشت اتهام به سمت جاهای نامعلوم برود

  • ناشناس 0 0

    آن افراد اعضای مافیای ریلی و نوچه هایشان هستند! واقعا نیاز به اسم بردن دارد؟؟

    • سعید 0 0

      سلام. باید منظورتان را از مافیای ریلی دقیقا مشخص و احصا کنید و مصادیق آنرا نام ببرید.