| کد خبر: 244801 |

◄ مراقب فروش بلیت های جعلی به نام شرکت آتا باشید

شرکت خدمات حمل و نقل هوایی آتا با صدور اطلاعیه ای نسبت به صدور جعلی بلیت و رزرو هتل به نام این شرکت هشدار داد.

تین نیوز

شرکت خدمات حمل و نقل هوایی آتا با صدور اطلاعیه ای نسبت به صدور جعلی بلیت و رزرو هتل به نام این شرکت هشدار داد.

‌به گزارش تین نیوز، در اطلاعیه آتا آمده است: در روزهای اخیر تعدادی افراد سودجو با نیت کلاهبرداری و با پوشش آژانس مسافرتی اقدام به فروش خودسرانه بلیت برخی مسیرهای پروازی هواپیمایی آتا با قیمت نامتعارف و با امکاناتی جعلی نظیر هتل اجباری کرده اند.‌

به اطلاع می‌رساند هواپیمایی آتا ضمن اعلام جعلی بودن این پروازها مجوز فروش واحدهای متخلف را ابطال و شکایت خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

در این اطلاعیه در خصوص در خصوص تغییر در زمان انجام یکی از پروازهای هواپیمایی آتا اعلام شده است: مراتب به محض تغییر در زمان پرواز و از ظهر روز قبل به اطلاع آژانس ها رسیده بود ولی عدم اطلاع رسانی به موقع یکی از آژانس ها، موجب معطلی و آزردگی خاطر برخی از مسافران محترم این شرکت شد.

بر این اساس هواپیمایی آتا با اینکه در بروز این اتفاق بی تقصیر بوده، ولی به محض اطلاع، با استقرار کارکنان خود در فرودگاه جهت حل این مشکل اقدام کرده است.

این اطلاعیه می افزاید: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط هواپیمایی آتا مبلغ بلیت تعدادی از مسافران گرامی که از ادامه این مسیر پروازی انصراف داده بودند عودت و برای تعدادی از مسافران محترم جهت انتظار تا زمان پرواز بعدی اقدام به رزرو هتل شده و تعدادی از مسافران نیز توسط هواپیمایی آتا یا سایر شرکت‌های هواپیمایی به مقصد عزیمت کردند.

هواپیمایی آتا در این اطلاعیه در راستای تکریم ارباب رجوع، آمادگی خود برای رسیدگی به شکایت مسافران محترمی که نسبت به دریافت حق و حقوق خود اعتراض دارند را از طریق تماس با شماره ۴۸۵۵_۰۲۱ امور مشتریان این هواپیمایی اعلام کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.