| کد خبر: 244676 |

◄ جابجایی ۴۴۵ هزار مسافر در ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان جنوبی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۴۴۵ هزار مسافر طی سه ماهه اول سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبرداد.

تین نیوز

بیرجند-فاطمه علیزاده| سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۴۴۵ هزار مسافر طی سه ماهه سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان جابجا شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، مسعود قاسمی اظهار داشت: طی سه ماهه اول امسال ۴۴۵ هزار و ۴۹۷ نفر مسافر در استان جابجا شده‌اند.

وی بیان داشت: این مسافران طی ۴۲ هزار و ۵۲۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد رشد را نشان می‌دهد.

قاسمی افزود : بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان طبس و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان درمیان بوده است.

وی عمده مقاصد سفر را به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران برشمرد.

قاسمی ادامه داد: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و ۴۲۸نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل و تعداد ۲۶۹ دستگاه سواری کرایه، تعداد ۱۸۱ دستگاه مینی‌بوس و تعداد ۲۶۶ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۴ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند .

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است.

قاسمی تصریح کرد: این امکان برای مسافرین فراهم شده تا علاوه بر تأمین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین شرکت ها، بتوانند نسبت به خرید بلیط رفت و برگشت سفر اقدام کنند.

وی یادآور شد: تلاش خواهد شد تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقاء سطح خدمات به مسافرین از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و کاهش توقف‌ها در طول مسیر، شاهد رشد سفر‌های بین شهری و افزایش جابجایی مسافر با ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.