| کد خبر: 244653 |

◄ واگذاری صندوق بازنشستگی ایران ایر به نفع بازنشستگان است

سرپرست شرکت هواپیمایی ایران‌ایر معتقد است واگذاری صندوق بازنشستگی ایران ایر به نفع بازنشستگان است.

تین نیوز

سرپرست شرکت هواپیمایی ایران‌ایر(هما) اظهار داشت: از سه ماه گذشته صندوق بازنشستگی هما به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار شد و حقوق بازنشستگان به موقع در حال پرداخت است و حقوقی که به صورت قانونی بر گردن ایران ایر است به بازنشستگان ارایه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، شمس‌الدین فرزادی‌پور در نشست خبری امروز درباره تعیین تکلیف صندوق ایران ایر تاکید کرد: از سه ماه گذشته صندوق بازنشستگی هما به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار شد و حقوق بازنشستگان به موقع در حال پرداخت است و حقوقی که به صورت قانونی بر گردن ایران ایر است یه بازنشستگان ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد : معتقدم واگذاری صندوق بازنشستگی ایران ایر به نفع بازنشستگان است.

آغاز فروش بلیت تهران- نجف با نرخ ۶ میلیون تومان

سرپرست هواپیمایی هما همچنین درباره قیمت پروازهای نجف و بغداد در آستانه روز عرفه، گفت: بسیاری از  ایرلاین‌ها بلیت‌ها را به چارتر کنندگان واگذار کرده‌اند و به همین دلیل قیمت بلیت نجف در آستانه عید فطر به رقم ۱۲ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه‌داد: ایران ایر برای کمک و توقف افزایش بی رویه قیمت‌ها اقدام به فروش بلیت تهران- نجف با قیمت مصوب کرده است و در محدوده قیمتی رفت و برگشت ۶ میلیون تومان فروش بلیت را آغاز کرده است.

  زمینگیری هواپیماهای ای تی آر به معنای کنار گذاشتن این هواپیماها نیست

سرپرست شرکت هواپیمایی ایران‌ایر درباره زمینگیر شدن هواپیما هواپیماهای ای تی آراظهارداشت: هواپیماهای ای تی آر با توجه به نیازهای هما ، هواپیماهای زیان‌ده محسوب می‌شوند و البته زمینگیری آنها به معنای کنار گذاشتن این هواپیماها نیست و سیاست ما این است که آی تی ار ها به چرخه عملیات وارد کنیم و در مسیرهای حداقل زیان یا سربه سر از آنها استفاده می‌کنیم.

وی درباره میزان بدهی باقی‌مانده ایران ایر به شرکت ای. تی. آر، گفت: ۲۷۰ میلیون دلار بدهی خرید هواپیماهای ای. تی. آر  که در دوران برجام خرید شد را داریم و به مرور شرکت ایران ایر موظف به پرداخت بدهی است. انتظار داریم شیوه‌های پرداخت در دولت تببین شود تا فشار زیادی برای پرداخت بدهی به شرکت ایران ایر نیاید.

فرزادی‌پور درباره برنامه هما برای نوسازی ناوگان نیز بیان‌داشت: حاکمیت به دنبال خرید هواپیما است اما خرید هواپیما به صورت مستقیم از سوی شرکت دنبال نمی‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.