| کد خبر: 244649 |

◄ آغاز طرح کرامت رضوی رجا با اعزام نخستین گروه بازنشستگان

طرح کرامت رضوی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با اعزام نخستین گروه از بازنشستگان با قطار "صبا" شرکت رجا به مشهد مقدس آغاز شد.

تین نیوز

طرح کرامت رضوی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با اعزام نخستین گروه از بازنشستگان با قطار "صبا" شرکت رجا به مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در مراسمی که به منظور آغاز طرح کرامت رضوی با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل هگتا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا و برخی معاونین و مدیران این مجموعه‌ها در ایستگاه راه‌آهن تهران برگزار شد، نخستین گروه بازنشستگان با قطار رجا به مشهد سفر کردند.


در اولین سفر از طرح کرامت رضوی که با ایام سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تقارن داشت، ۱۴۴ نفر از بازنشستگان خانم حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی با قطار صبا شرکت رجا به مشهد عزیمت کردند.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم، با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری و اجرای این طرح و مراسم به ویژه مدیران عامل شرکت رفاه و گردشگری (هگتا) و شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای فراهم کردن امکانات و قطار برای سفر بازنشستگان به مشهد مقدس، از مهمانان این مراسم درخواست کرد در زیارت ثامن الحجج-حضرت امام رضا (ع) از خادمان خود یاد کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.