| کد خبر: 244646 |

◄ کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده‌ای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر از ۱۲ تا ۲۱تیر ماه در پایانه‌های مسافری سراسر کشور اجرا می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده‌ای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر از ۱۲ تا ۲۱تیر ماه در پایانه‌های مسافری سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی گفت: طرح یاد شده در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره ۱و۲ ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه‌های عمومی و نیز اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

شهرکی افزود: طبق دستور العمل ابلاغی به استان‌ها حضور موثر مسئولان استان درمراحل آغاز و اجرای طرح و مستند سازی اجرای طرح الزامی است.

همچنین در این دستورالعمل بررسی و برخورد با تخلفات در کمیسیون‌های فوق العاده از طریق اداره حقوقی ادارات کل استان‌ها قید شده است.

معاونت حمل و نقل سازمان افزود: کنترل در مقصد ناوگان ورودی به هر استان و مستند سازی تخلفات تاخیر‌های غیر معمول حین سفر و ارجاع با قید فوریت آن به استان مبدا حرکت، استفاده از سامانه پلاک خوان و سپهتن برای کنترل زمان سفر از مبدا تا مقصد، استفاده از ظرفیت کلیه تشکل‌های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیر‌های ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد این دستورالعمل است.

شهرکی گفت: با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت‌ها، به طور مستمر و موثر استمرار یابد و با استفاده از تجارب اجرای طرح و ابلاغ آن به نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه‌های عمومی مسافری در طول سال نیز اقدامات لازم صورت پذیرد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.