| کد خبر: 244637 |

◄ راه های روستایی گیلان چقدر اعتبار گرفت؟

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اختصاص اعتبار۲۰۰ میلیارد تومانی به راه های روستایی استان در سفر رئیس جمهور، گفت: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اختصاص اعتبار۲۰۰ میلیارد تومانی به راه های روستایی استان در سفر رئیس جمهور، گفت: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز، فریبرز مرادی صبح یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه ۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان گیلان از ابتدای امسال بهسازی و مرمت شده است، اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مقدار از راه‌ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات هزینه شده برای این حوزه از اعتبارات سفر رئیس جمهوری است، گفت: سال گذشته نیز ۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بهسازی و مرمت شده بود.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان اعتبار اختصاص یافته است، افزود: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از این میزان اعتبار تخصیص یافته و مابقی نیز امسال اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا و تأمین منابع مالی ۱۲۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان بهسازی و مرمت و آسفالت می‌شود، تصریح کرد: استان گیلان ۱۲ هزار کیلومتر راه دارد که بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آن روستایی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۱ تیم راهداری در سطح راه‌هایی استان در حال فعالیت و عملیات هستند، گفت: تاکنون با اجرای ۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بیش از ۱۸ هزار خانوار از این مسیرها بهره مند شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.