| کد خبر: 244622 |

◄ یک پروژه عمرانی هر ۱۲ روز در فرودگاه اصفهان عملیاتی شد

بطور تقریبی در ۲ سال گذشته در هر ۱۲ روز یک طرح در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان عملیاتی که بعضی از آنها ۲ سال بطول انجامید و برخی پس از یک ماه تکمیل شد.

تین نیوز

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت:بطور تقریبی در ۲ سال گذشته در هر ۱۲ روز یک طرح در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان عملیاتی شد که بعضی از آنها ۲ سال بطول انجامید و برخی پس از یک ماه تکمیل شد.

به گزارش تین نیوز، حسن امجدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرودگاه اصفهان افزود: حدود ۲۰۰ فعالیت در این حوزه های مختلف تعریف شد و به‌تدریج در ۱۷۰مورد تجمیع شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها بین یک تا ۲ سال بطول انجامید و بطور تقریبی در این مدت هر ۱۲ روز یک طرح در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شروع شده که بعضی از آنها ۲ سال بطول انجامیده و برخی پس از یک ماه تکمیل شده است.

امجدی بیان کرد: اجرای طرح‌های توسعه همزمان با عملیات در فرودگاه بطور قطع خللی در انجام ماموریت های کلیه سازمان های خدمات رسان ایجاد خواهد کرد اما با همکاری و سعه صدر پرسنل این فرودگاه این طرح ها با موفقیت انجام شد.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل سابق فرودگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: فرودگاه اصفهان در سه حوزه صنعت حمل و نقل هوایی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و گردشگری کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در سال های گذشته برای حفظ و ارتقای این جایگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم.

به گفته وی، سرمایه انسانی فرودگاه اصفهان در حوزه های مختلف به‌عنوان بزرگترین حُسن این فرودگاه محسوب می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: حفظ و نگهداری تجهیزات فرودگاه در اولویت اول و ارائه برنامه های جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ابوذر ضیایی افزود: تکمیل طرح ها و برنامه های نیمه کاره دوره مدیریت گذشته را در مرحله اول پیگیری خواهم کرد و با توجه به ضرورت در حوزه های مختلف از جمله ایمنی، امنیت و خدمات مسافر برنامه و طرح ارائه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرودگاه اصفهان روز شنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سالن همایش های اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان برگزار شد و در این مراسم از حسن امجدی قدردانی و ابوذر ضیایی به عنوان مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان معرفی شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش و پارک انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.