| کد خبر: 244563 |

◄ برگزاری دومین نشست کمیته حمل ونقل وسوخت اربعین استان سیستان و بلوچستان

دومین نشست کمیته حمل و نقل وسوخت اربعین حسینی درسالجاری با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بعنوان مسئول قرارگاه اربعین حسینی وکمیته حمل ونقل و سوخت استان و اعضای این کمیته درمحل این‌ اداره کل برگزار شد.

تین نیوز

دومین نشست کمیته حمل و نقل وسوخت اربعین حسینی درسالجاری با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بعنوان مسئول قرارگاه اربعین حسینی وکمیته حمل ونقل و سوخت استان  و اعضای این کمیته درمحل این‌ اداره کل برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) ایوب کرد ، با اشاره به تجزیه وتحلیل آمار زائرین پاکستانی در سال ۹۸ و پیش‌بینی افزایش زائران اربعین حسینی در سال جاری بعد از دوسال محدودیت کرونایی اظهارداشت: درسال ۹۸ تعداد بیش از ۱۱۲هزارنفرزائرین پاکستانی ازطریق پایانه مرزی میرجاوه به مقاصد شهر های زیارتی وهمچنین عراق از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد شدند.

وی بابیان اهمیت مراسم باشکوه اربعین سرور وسالارشهیدان افزود: درسالجاری برنامه ریزی شده است که‌ ورود زائرین پاکستانی ازطریق پایانه مرزی میرجاوه و همچنین مرز ریمدان در جنوب استان  صورت گیرد که در همین راستا ارائه خدمات مطلوب به زائرین  مسیرهای منتهی به پایانه مرزی،پیش بینی های لازم برای جایگاه سوخت در مسیرهای مشخص شده وفراهم کردن مکان مناسب برای دپو ناوگان حمل ونقل اتوبوسی ازجمله برنامه های کمیته حمل و نقل وسوخت استان سیستان و بلوچستان است.

مسئول قرارگاه اربعین حسینی و کمیته حمل و نقل و سوخت استان گفت:در حال حاضر زیرساخت‌های پایانه مرزی میرجاوه در حال آماده  سازی می باشد و سالن مسافری گسترش پیدا کرده و برای تسهیل در تردد زائران نیز گیت‌های ورودی افزایش داده خواهد شد تا تردد زائرین  روان تر انجام شود.

لازم بذکر است در ادامه این نشست نمایندگان سایر ارگان های ذیربط و همچنین اعضا ستاد حمل و نقل سوخت اربعین ایرانشهر که بصورت ویدئو کنفرانس در جلسه شرکت داشتند ضمن ارائه گزارش از برنامه ها و ظرفیت های فراهم شده در سالجاری به منظور جابجایی زائرین اربعین نظرها و پیشنهادهای راهبردی در راستای رفع مسائل و مشکلات و اعمال مدیریت بهتر در زمینه جابجایی زائران بیان کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.