| کد خبر: 244544 |

◄ کسی که تجربه ندارد چرا مسئولیت قبول می کند؟

اگر جای وزیر راه بودم یا استعفا می دادم یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم.

تین نیوز

اگر جای وزیر راه بودم یا استعفا می دادم یا مسئولان مربوطه را برکنار می کردم.

به گزارش تین نیوز؛ حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، در کمیسیون عمران  با بیان این مطلب، اظهار گفت: این شیوه مدیریت برای نظام جمهوری اسلامی وهن است. 

وی در مورد حادثه قطار مشهد - یزد عنوان کرد: این شیوه مدیریت اصلا قابل قبول نیست. بی نظمی از سر و کول این قسمت می بارد. مدیریت در آنجا چه می کرده اند؟ چرا یک بیل مکانیکی رها شده است؟ شما به آقای وزیر و سایر عناصر چه نمره ای می دهید؟ آیا واقعا جان آدم ها در ایران این قدر بی ارزش است؟

وی گفت: باید خونبها تعیین شود. اینها مجرم اند. کسی که تجربه ای ندارد چرا مسئولیت در این قد و قواره را قبول می کند؟  آیا این مسئولیت در قد و قواره کسی هست که تازه فارغ التحصیل شده و صفرکیلومتر است؟ خب نتیجه همین می شود که ملاحظه می کنید. خانواده های زیادی داغدار شدند، دنیا ما را با این شیوه مدیریت به تمسخر می گیرد.

او تاکید کرد: من اگر جای آقای صالحی باشم اولا شهامت دارم و این مسئولیت را قبول نمی کنم. چون تجربه ندارم. ثانیا بعد از این اتفاق جواب مردم را چه می دهی؟ 

وی اضافه کرد: من از آقای قالیباف رئیس محترم مجلس می خواهم با مسئولان مربوطه برخورد شود. این نوعی پیشگیری است. مسئولان باید جوابگو باشند، این حق الناس است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلامرضا چينيان 5 1

    واقعا مشكل ، تجربه آقای صالحي نيست و سوانح بسیار شدیدتر در دوران مدیران باتجربه هم اتفاق افتاده . اگر انصاف بخرج دهیم سهم صالحی در این آشفتگی خيلي سنگین نيست و او وارث دوران طولانی ناهنجاری مدیریتی در راه آهن است . بعد از دوران بنظرم طلایی مرحوم دادمان ، با تضعيف مستمر مركز آموزش و مركز تحقیقات ، آموزشها و آزمونهای مداوم و تخصصی تشریفاتی شد و به حاشیه رفت ، حضور و اثر گذاری نيروهای كارشناسی و تخصصی كم رنگ شد و بهمین نسبت ناتوانی در بسیاری از بخشهای سازمان ريشه دواند .

  • ناشناس 2 1

    كسي بايد توبيخ شود كه مسيوليت را به ايشان داده ،البته در بين مديران جوان مطمئن باشيد ايشان از همه باسواد تر ومهمتر اينكه متعهد وسلامت است والبته ضد فساد ،

  • فرامرز ظ 0 0

    مگر مدیریت آقای زیاری یا آقای صاحب محمدی برای راه آهن خیلی بهتر از ایشان بوده مگر زمان مدیریت آقای سعیدنژاد سانحه خیام اتفاق نیفتاد وبیش از 800نفر کشته وزخمی شدند که آنزمان فقط آقای خرم وزیر راه یه عذرخواهی خشک وخالی کرد وتلویزیون هم سانسورش کرد پس مشکل از دیرباز تاکنون اگر دقت شود اکثر انتصابات آقای صالحی از داخل خود مجموعه راه آهن فقط موضوع اینجاست که بدلیل عدم پرورش نیروهای قابل بین بد وبدتر انتخاب میشوند و امیدواریم فقط خدا به این مملکت رحم کند.