| کد خبر: 244476 |

◄ خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال آماده می شود؟

شهردار تبریز با تاکید بر زمان بندی برای اتمام خط یک قطارشهری، گفت: با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود و مرتفع کردن مشکلات، تلاش می‌شود این خط تا پایان سال به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

شهردار تبریز با تاکید بر زمان بندی برای اتمام خط یک قطارشهری، گفت: با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود و مرتفع کردن مشکلات، تلاش می‌شود این خط تا پایان سال به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تین نیوز، یعقوب هوشیار، روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت قطارشهری در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز افزود: با بهره‌برداری مطلوب از خطوط قطارشهری تبریز بخش عمده‌ای از مشکلات مالی اجرای این پروژه برطرف می شود.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت‌ها برای بهره‌برداری مطلوب از خطوط قطارشهری تبریز، اظهار داشت: باید با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان، ظرفیت‌های موجود در قطارشهری تبریز احصاء شود.

شهردار تبریز بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار در ایستگاه‌هایی که قابلیت مجتمع ایستگاهی و تجاری دارند، تاکید کرد و گفت: مشارکت سرمایه گذاران در این پروژه موجب تامین اعتبار و تسریع در عملیات اجرایی آن می شود.

هوشیار، با اشاره به ضرورت بومی‌سازی تجهیزات خط ۲ قطارشهری تبریز، ادامه داد: باید از مشکلات و موانع خط یک تجربه کسب کرد و با بومی‌سازی خط ۲، روند اجرایی آن را سرعت بخشید.

یعقوب وحیدکیا، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز نیز در این جلسه با تاکید بر تشکیل کمیته تملک برای ایستگاه‌های خط ۲ قطارشهری، گفت: مشکلات موجود در خصوص تامین اعتبار، موجب طولانی شدن پروژه قطارشهری تبریز شده که این موضوع نیازمند توجه ویژه شهردار تبریز برای سامان‌دهی مطلوب این پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.