| کد خبر: 244425 |

◄ پاسخ فیلمبردار تصادف کامیون و مینی بوس کارگران معدن به انتقادات + فیلم و عکس

وقتی می‌ خواستم از این کامیون سبقت بگیرم، دیدم به سمت چپ آمد و مسیرم را مسدود کرد و مجبور شدم به پشت کامیون برگردم.

تین نیوز

چند روز پیش فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن راننده ای در مسیر جلال آباد به یزدانشهر از کامیونی که به چپ و راست منحرف می شد، فیلمبرداری و این فیلم را منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، فردی که از این کامیون فیلمبرداری کرده در فیلم می گوید: کامیون حمل آب از زرند به سمت معدن جلال آباد در حال حرکت و در حال انحراف به چپ و راست بوده است.

در پایان این فیلم مشاهده می شود که کامیون با مینی بوس کارگران معدن برخورد می کند.

در این حادثه دو سرنشین مینی بوس و راننده کامیون کشته شدند. گفته می شود مینی بوس کارگران فقط همین 2 سرنشین را داشته و اگر تعداد سرنشینان بیشتر بود، به طور قطع تعداد کشته شدگان نیز افزایش می یافت.

پس از انتشار این فیلم، انتقاداتی از فیلمبردار این حادثه دلخراش در شبکه های اجتماعی صورت گرفت و گفته شد چرا فیلمبردار برای بیدار کردن و یا هشدار به راننده کامیون اقدامی انجام نداده و فقط فیلمربرداری کرده است.

به دنبال افزایش این انتقادات «صدای زرند» یکی از رسانه های شهرستان زرند، شرح این تصادف مرگبار را از زبان فیلمبردار آن، منتشر کرد.

فیلمبردار حادثه گفت: ساعت ۷:۳۰ صبح از خانه به سمت محل کار حرکت کردم و از جاده دهچنار وارد جاده اصلی شده و متوجه یک کامیون حمل آب شدم. وقتی می‌ خواستم از این کامیون سبقت بگیرم، دیدم به سمت چپ آمد و مسیرم را مسدود کرد و مجبور شدم به پشت کامیون برگردم. مجدد دیدم یک سواری از رو به رو آمد و کامیون به سمتش منحرف شد و دوباره به سمت خودش برگشت، ولی وقتی تریلی و کامیون از روبرو می آید هیچ انحراف مسیری ندارد. بعد از این که بارها و بارها بوق و چراغ دادم، متوجه شدم هیچ اهمیتی به من نمی‌ دهد.

وی افزود: آن لحظه به این فکر افتادم که شاید راننده دارد سر به سر خودروهای سواری می گذارد و آنها را به چالش می کشد، چند بار هم خواستم سبقت گرفته و جلوی کامیون را بگیرم تا ببینم مشکلش چیست؟ ولی تعداد خودروهایی که از روبه رو می‌ آمدند زیاد بود و نمی‌ توانستم سبقت بگیرم؛ به این فکر  افتادم که از نحوه رانندگی این راننده فیلم بگیرم و بعد از اینکه جلویش را گرفتم و ایستاد، نشانش بدهم که متوجه شدم یک سواری پژو از روبرو می آید و دوباره کامیون به سمتش رفت، باز هم فکر کردم می‌ خواهد این ماشین را هم بترساند. در این زمان سه خودرو پشت سر هم قرار داشتند؛ اول پژو، بعد ون سفید و بعد از آن یک ون زرد رنگ. ون سفید چون کامیون را دیده بود به سمت راست رفت و کامیون را رد کرد، ولی چون ون سفید دید ون زرد یا همان مینی بوس کارگران معدن را گرفته بود و ون زرد دید کافی نداشت و متاسفانه زمانی هم برای عکس‌ العمل نداشت، این برخورد اتفاق افتاد و این حادثه تلخ به وقوع پیوست.

وی تاکید کرد: خداوند شاهد است بنده چقدر چراغ و بوق زدم، ولی راننده اهمیتی نداد و قصد داشتم این ماشین‌ ها که رد شدن سبقت بگیرم و هرجور شده جلوی کامیون را بگیرم و فیلمی که گرفته‌ ام را به او نشان بدهم و خواهش کنم با جان مردم بازی نکند ولی متاسفانه وقوع این حادثه فرصت این کار را به بنده نداد.

فیلم و تصاویر این حادثه را در ادامه ببینید:

تصادف مینی بوس کارگران معدن 2 تصادف کامیون و مینی بوس کارگران معدن
تصادف مینی بوس کارگران معدن 1 تصادف کامیون با مینی بوس کارگران معدن
تصادف تانکر با مینی بوس کارگران معدن تصادف کامیون و  با مینی بوس کارگران معدن 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    بیخودی همه به این راننده حمله کردند در حالیکه نمیدونستند قضیه چیه

  • ناشناس 1 0

    "مثل چی داری دروغ میگی"
    از آرامش و بی خیالی زمان فیلمبرداری مشخصه