| کد خبر: 244383 |

◄ ساخت ترمینال سلام هزینه بود یا فایده؟

کارایی ترمینال سلام در پروازهای حج 1401 چیست؟

تین نیوز

کارایی ترمینال سلام در پروازهای حج 1401 چیست؟ ساخت ترمینال سلام هزینه بود یا فایده؟

به گزارش تین نیوز، ترمینال سلام جدیدترین ترمینال فرودگاه امام خمینی(ره) است که در 28 خرداد 98 با حضور حسن روحانی رئیس جمهور وقت، افتتاح شد. این ترمینال 55 هزار مترمربع مساحت دارد و در سه طبقه ساخته و گفته شده که ظرفیت پذیرش فرودگاه امام(ره) را تا بیش از50 درصد افزایش می دهد.

طبق شنیده ها در پروازهای حج 1401، حجاج ابتدا در ترمینال سلام پذیرش می شوند و سپس جهت پرواز با اتوبوس های بین شهری به ترمینال یک فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل می شوند. 

اکنون این سوال ها ایجاد می شود که چرا پرواز ها از سالن سلام انجام نمی شوند؟ آیا ترمینال سلام کامل به بهره برداری نرسیده است؟ آیا ترمینال یک، ظرفیت پذیرش حجاج را ندارد که ناچارند برای پذیرش به سالن سلام بروند و سپس به ترمینال یک منتقل شوند؟ اگر قرار است پروازها از ترمینال سلام انجام نشوند کارآیی آن چیست؟

قابل ذکر است، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی  22 خرداد ماه به مهر گفته بود: در طول ۳ هفته شبانه روزی توانستیم ترمینال سلام این فرودگاه را علی رغم مشکلات زیاد برای پروازهای حج تمتع امسال آماده کنیم.

سعید چلندری در مراسم بدرقه اولین زائران بیت‌ الله‌الحرام تمتع امسال که بامداد یکشنبه ۲۲ خرداد در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: ترمینال سلام که بیش از دو سال غیرفعال بود، علی‌رغم مشکلات زیادی که داشت، برای تمتع امسال راه اندازی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.