| کد خبر: 244318 |

خروج هواپیماهای بوئینگ از خطوط هوایی ژاپن

یکی از مدیران ارشد شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL) اعلام کرد که خطوط هوایی ژاپن قصد دارد در یک یا دو سال آینده تصمیمی در مورد جایگزینی ناوگان قدیمی بوئینگ ۷۶۷ و جت‌های منطقه‌ای امبرائر اتخاذ کند.

تین نیوز

یکی از مدیران ارشد شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL) اعلام کرد که خطوط هوایی ژاپن قصد دارد در یک یا دو سال آینده تصمیمی در مورد جایگزینی ناوگان قدیمی بوئینگ ۷۶۷ و جت‌های منطقه‌ای امبرائر اتخاذ کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بیزنس، راس لگت، رئیس بازاریابی مسیر، روابط بین‌الملل و اتحادیه گفت که شرکت هواپیمایی ژاپن خانواده‌های بوئینگ ۷۸۷ و ایرباس A۳۲۱neo را به‌عنوان جایگزین‌های احتمالی برای ناوگان بوئینگ ۷۶۷ و مدل‌های ایرباس A۲۲۰ و E۲ برای جت‌های منطقه‌ای در نظر می‌گیرد.

وی افزود: «ما یک ناوگان نسبتا بزرگ ۷۸۷ داریم بنابراین آیا  A۳۲۱ جایگزین خواهد بود البته هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفتیم».

به گفته وب سایت شرکت هواپیمایی ژاپن، این کشور ۳۱ فروند هواپیمای ۷۶۷، ۱۸ فروند امبرائر E-۱۷۰ و ۱۴ فروند E-۱۹۰ در ناوگان خود دارد.

لگت اظهار کرد: این شرکت هواپیمایی ظرفیت داخلی خود را در ماه مه به ۱۰۰ درصد سطح قبل از همه‌گیری بازگردانده است؛ اگرچه تقاضا در حدود ۸۵ تا ۹۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ بود.

وی ادامه داد: در بازار بین‌المللی با چین، کره جنوبی و تایوان که عملا بسته شده‌اند و ژاپن که تعداد ورودی روزانه را محدود کرده، ظرفیت حدود ۶۵ درصد از سطوح قبل از همه‌گیری است.

جونیچیرو میاگاوا، معاون اجرایی شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز (ANA) مسئول اتحادیه‌ها و امور بین‌الملل بیان کرد که تقاضای داخلی در هلدینگ‌های رقیب ANA حدود ۸۰ درصد سطوح قبل از همه‌گیری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اگر هواپیماه ها مسن نباشند بد نیست که ان ها را بخریم