| کد خبر: 244280 |

◄ سلامت رانندگان در پایانه معدن گل گهر سیرجان؛ قربانی مشکلات شخصی دو نفر

به نظر می رسد سلامت راننده و کامیوندار در این مکان قربانی درگیری مالک سنگ شکن و شرکت توسعه عمران گل گهر شده است.

تین نیوز

یک راننده کامیوندار با توجه آلودگی شدید هوای پایانه بار سیرجان، گفت: پیگیری های بسیاری در خصوص رفع این مشکل صورت گرفت اما متاسفانه نتیجه بخش نبود.

به گزارش تین نیوز، سیاوش اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: به دنبال پیگیری های صورت گرفته از سوی رانندگانی که به پایانه بار معدن گل گهر سیرجان تردد می کنند، حتی بازرس کل وزارتخانه هم از این پایانه بازدید کرد ولی مشکلات همچنان باقی مانده است.

وی عنوان کرد: به نظر می رسد سلامت راننده و کامیوندار در این مکان قربانی درگیری مالک سنگ شکن و شرکت توسعه عمران گل گهر شده است که هر کدام برای غلبه بر دیگری، دست به بازی با سلامت این قشر زحمت کش می زند تا جایی که دستگاه خردایش دقیقا در ضلع مشرف بر این پایانه نصب شده که تمام خاک حاصل از این سنگ شکن به گلوی راننده و کامیوندار می رود.

بیشتر بخوانید:

آلودگی پایانه بار معدن سیرجان/ چرا سلامتی رانندگان مهم نیست؟

اسفندیاری افزود: گفته می شود مالک سنگ شکن ادعا می کند قبل از ساخت این پایانه در این مکان کار صنعتی می کرده و جانمایی این پایانه در منطقه صنعتی توسط مسئولان توسعه و عمران گل گهر و مدیران گل گهر اشتباه بوده است.

روز گذشته نیز خبری در تین نیوز منتشر شد که در آن یک راننده کامیون شرایط آلودگی هوای پایانه بار سیرجان را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: چرا وضعیت سلامتی رانندگان برای مسئولان مهم نیست؟

به گزارش تین نیوز، حسین ادیب راننده کامیون دار در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: پایانه بار سیرجان در منطقه معدن گل گهر سیرجان واقع است و روزانه حدود نزدیک ۱۰۰۰ راننده کامیون برای گرفتن حواله و بارنامه به این مکان مراجعه می کنند.

وی افزود: این پایانه در مجاورت سنگ شکن و خط تولید گندله (سمت چپ خط تولید گندله و سمت راست سنگ شکن) قرار دارد که همین امر به آلودگی شدید هوا در پایانه مذکور منجر شده است.
پایانه بار سیرجان
تصویری از پایانه بار معدن گل گهر که در آن مسیر تردد و کامیون ها به دلیل آلودگی هوا به سختی قابل دیدن است

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ادیب 1 0

    سلام متاسفانه اصلا سلامت مارانندگان بخش کمپرس اصلا برای مسئولان مهم نیست ما هر روز از گل وگهر داریم بار برای کل فولادهای کشور می‌بریم واقعا دارن به شعور ما توهین می‌کنند این پایانه بیشتر به تبعیدگاه شباهت می دهد تا پایانه برای چندمین بار خواهش میکنیم ازمسئولین فکری بردارند یا حداقل کانکسهای باربری رو برگردون به جای قدیمی

  • امان 0 0

    سلام
    این معضل بایستی از طرف دادستانی محترم پیگیری و رفع مشکل شود ممنون از دوست عزیز جناب حسین ادیب مطالبه گر و شجاع

  • محمد 0 0

    سلام،،،خدا لعنت کنه باعث وبانیش،،،،
    واقعا بسیار جا آلوده وکثیفی هس،،،
    حالا ما راننده ها بومی باشیم نهایتا شلوغ که باشه و بار کم یا سیستم قطع باشه، تو خونه هامون میمونیم،، هرچند رفتن در این پایانه حتی یک ساعت هم بدون دردسر و آلودگی و مرض نیس،،،، ولی بیچاره رانندگان غیر بومی که برا گرفتن حواله بار و بارگیری معمولا حداقل بیشتر از نصف روز و گاهی اوقات یه روز باید در این جای پر از گرد وخاک وآلودگی سر کنند بدون امکانات رفاهی وبهداشتی،،، واقعا چرا سلامت رانندگان مهم نیس؟،، همین اقایونی که همیشه سر پول و رانت دعوا دارند اگه تونستن یه سرویس همراه یه کامیون اونجا تردد کنن ،،،، ما هم اصلا از این شغل صرف نظر میکنیم،،،
    ذات بد نیکو نگردد ، چون که بنیادش بد است

  • ایرانمنش 0 0

    کار غیر کارشناسی و غیر اصولی نتیجه اش بهتر ازاین نمیشد .