| کد خبر: 244224 |

◄ ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی در جاده های کرمانشاه درحال ساخت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی در جاده های استان کرمانشاه درحال ساخت است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی در جاده های استان کرمانشاه درحال ساخت است.

به گزارش تین نیوز، فریبرز کرمی اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن سفرهای زائرین اربعین حسینی (ع) و برای آمادگی کامل در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی بهره‌برداری، نظارت و بازرسی مستمر از این امکان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مجتمع‌های خدمات رفاهی مجموعه‌هایی از امکانات است که برای ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کشور احداث می‌شود و هر مجتمع خدمات رفاهی دارای امکانات همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی دیگر است.

تصریح کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه آمادگی این را دارد که در صورت تمایل و برای ارائه خدمات به زائرین و به منظور افزایش ایمنی و وجود زیرساخت‌های لازم از قبیل راه‌های دسترسی ایمن و استاندارد، پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، انشعابات برق و آب و… درمجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی موکب هایی جهت رفاه حال هموطنان و موکب داران جانمایی کند.

کرمی بیان کرد: زوار اربعین حسینی (ع) برای سهولت دسترسی به مجتمع‌های خدمات رفاهی اپلیکیشن مجتمع خدمات رفاهی‌ها را یا از کافه باز و یا از سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند دانلود کنند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه دارای ۳۲ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری و ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز در محورهای مواصلاتی در حال ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین ۲۰ مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام و در ۲ ماه نخست امسال نیز هشت موافقت اصولی تمدید و پنج پرونده بهره‌برداری تمدید شده است.

کرمی از تمام کاربران جاده‌ای خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها به اطلاع این اداره کل برسانند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.