| کد خبر: 244220 |

◄ عملیات اجرایی آسفالت محور قم- جعفریه آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: عملیات اجرایی آسفالت محور قم- جعفریه از مجاور کاروانسرای سنگی به سمت قم به طول ۱۰.۵ کیلومتر آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: عملیات اجرایی آسفالت محور قم- جعفریه از مجاور کاروانسرای سنگی به سمت قم به طول ۱۰.۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، محمد صادقی در این زمینه افزود: با توجه به اهمیت محور بزرگراهی قم- جعفریه در راه دسترسی به استان‌های همجوار و کریدور ارتباطی به استان‌های غربی و شمال غربی، بهسازی مسیر از اهمیت اساسی برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به ارتقای شهر جعفریه به شهرستان و لزوم راه ایمن و قابل دسترس و سیاست افزایش جمعیت در این شهر بر اساس اسناد بالادستی طی سال‌های آتی، موضوع تامین راه و جاده بزرگراهی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل است.

وی با بیان این‌که عملیات بهسازی به روش تثبیت با سیمان و با اجرای دو لایه روکش آسفالت اجرا می‌شود، ادامه داد: مدت اجرای این پروژه طبق قرارداد پنج ماه است و امیدواریم در مدت سه ماه این عملیات اجرا و تکمیل شود.

صادقی گفت: اعتبار تخصیص یافته برای این اجرای این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل از سال ۱۳۹۰ تاکنون به مدت ۱۰ سال نسبت به ارتقاء کل مسیر به طول ۳۶ کیلومتر از حالت جاده ۲ طرفه به جاده چهار خطه بزرگراهی اقدام کرده است، اما با توجه به کاهش مسافت و کیفیت قابل قبول سطح عبور و مرور، منجر به عبور خودروهای سنگین و تریلی شده که همین موضوع باعث خرابی‌های پیش از موعد در سطح آسفالت گردیده است.

به گفته وی، کیفیت اجرای این پروژه به مدت ۶۰ ماه توسط پیمانکار تضمین شده است‌.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.