| کد خبر: 244205 |

گرمای هوا از فردا به استان‌های شمالی می‌رسد

نوار شمالی کشور و استان‌های اردبیل و گلستان نیز طی فردا و پس فردا به جمع استان‌های با هوای گرم می‌پیوندند.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایشی دما در تهران و سایر استان‌ها خبر داد و گفت: نوار شمالی کشور و استان‌های اردبیل و گلستان نیز طی فردا و پس فردا به جمع استان‌های با هوای گرم می‌پیوندند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی درباره وضعیت آب وهوا گفت: بارش‌های بهاری پراکنده در دامنه‌های استان مازندران، گلستان، اردبیل، بخشی از ارتفاعات تهران، سمنان و خراسان رضوی ادامه خواهد داشت که گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: رگبارهای موقتی روز سه‌شنبه نیز در ارتفاعات مازندران، تهران و بخشی از سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال هرمزگان پیش بینی خواهد شد.

گودرزی بیان‌داشت: وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در شرق و نیمه غربی کشور امروز هم ادامه خواهد داشت و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر سرعت وزش باد افزایش پیدا می‌کند و احتمال خیزش گرد و خاک هم وجود دارد.

وی با اعلام روند افزایش دما در کشور گفت: گرمای هوا فردا به نوار شمالی خزر و استان اردبیل و گلستان نیز می‌رسد.

به گفته گودرزی، روند افزایش دما در تهران نیز ادامه دارد تا جایی که تهران امروز نسبت به دیروز روز یکشنبه سه درجه گرم تر است و به ۳۸ درجه رسیده است.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین گرم‌ترین مرکز استان را طی روز گذشته «مهران» در استان ایلام اعلام کرد که در گرمترین لحظات روز به ۵۲ درجه سلسیوس رسید و بالاترین دمای خرداد این شهر در حداقل ۱۸ سال اخیر رقم خورد.

وی گفت: علاوه بر این دیروز بیشینه دمای هوا در چهار شهر شوش، بستان و اهواز در خوزستان و دهلران در ایلام نیز به بیش از ۵۰ درجه سلسیوس رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.