| کد خبر: 244196 |

◄ افزایش تردد مسافر در پایانه‌های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

تردد۸۲ هزار و ۲۷۹ مسافر طی ۲ ماهه‌ نخست سالجاری در پایانه‌های مرزی میلک‌ و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت‌: تردد۸۲ هزار و ۲۷۹ مسافر طی ۲ ماهه‌ نخست سالجاری در پایانه‌های مرزی میلک‌ و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، تیمور باقری اظهارداشت: از این میزان مسافر جابجاشده ۳۵ هزار و ۹۲۴ تردد مسافر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و ۴۶هزار و ۳۵۵ تردد مسافر مربوط به پایانه مرزی میلک بوده است. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است این اداره‌کل طرح‌های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در دست اقدام دارد که طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه از آن جمله بشمار می‌رود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و با توجه به ۲ سال محدودیت‌های کرونایی در سالجاری شاهد رشد آماری قابل توجه در ورود زائرین اربعین حسینی از کشور پاکستان خواهیم بود که برنامه‌ریزی شده که با همکاری سایر دستگاه‌های مستقر در مرز از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به این زائرین پاکستانی استفاده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.