| کد خبر: 244158 |

پس لرزه های حادثه قطار مشهد یزد؛

◄ در جلسه کمیسیون عمران مجلس برای بررسی سانحه ریلی طبس چه گذشت؟

به دنبال وقوع حادثه ریلی قطار مسافری مشهد یزد، کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران جلسه ای مهم جهت بررسی این سانحه برگزار کرده است.

تین نیوز

به دنبال وقوع حادثه ریلی قطار مسافری مشهد یزد که 18 خرداد ماه به وقوع پیوست و موجب مرگ تعداد زیادی از هموطنان شد، کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس در روزهای گذشته جلسه ای مهم جهت بررسی این سانحه برگزار کرده است.

به گزارش تین نیوز، طبق خبرهای شنیده شده، کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این جلسه، از سیدمیعاد صالحی مدیرعامل فعلی به همراه تعدادی از معاونین و مدیران راه آهن همچنین جمعی از متخصصان ریلی از جمله محسن پورسید آقایی مدیرعامل اسبق راه آهن، ابوالقاسم سعیدی از انجمن صنفی شرکت های ریلی، جبار علی ذاکری معاون اسبق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت، مسعود نصر آزادانی معاون اسبق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، نمایندگانی از شرکت بیمه و ... جهت بررسی این سانحه دعوت کرده و این جلسه با حضور این افراد برگزار شد. در این جلسه احمد دنیا مالی عضو و رئیس کمیته حمل ونقل کمیسیون عمران مجلس حضور داشت و جلسه توسط وی اداره شده است.

گفته می شود در این جلسه موضوعات مهم، جالب و قابل توجهی طرح شده که تین نیوز گزارش مفصل تر آن را به زودی منتشر می کند ضمن این که  قرار است نتایج این جلسه در مجلس قرائت شود.

به گزارش تین نیوز، در تاریخ 18 خرداد ماه 1401 سانحه خروج قطار مسافری مشهد یزد از ریل به وقوع پیوست که موجب کشته شدن 14 نفر از مسافران قطار شد.

 همچنین در زمان مدیرعاملی محسن پورسید آقایی در راه آهن سانحه برخورد قطار مسافری تبریز - مشهد در نزدیکی ایستگاه هفتخوان سمنان رخ داد که در پی آن مدیرعامل وقت شرکت راه آهن از سمت خود استعفا کرد که می توان گفت اولین استعفای یک مدیر ارشد در پذیرش مسئولیت یک حادثه در نظام جمهوری اسلامی بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.