| کد خبر: 244117 |

◄ انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی با شرکت بهره برداری مترو تهران

معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران از انعقاد قراردادی با شرکت بهره برداری مترو به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز مترو شامل خرید چرخ‌های مورد نیاز مترو خبر داد.

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران از انعقاد قراردادی با شرکت بهره برداری مترو به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز مترو شامل خرید چرخ‌های مورد نیاز مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز از معاونت مالی و اقتصاد شهرداری تهران، ابوالفضل فلاح در مورد خرید تجهیزات مورد نیاز مترو توسط شرکت سرمایه گذاری شهر گفت: در سال ۱۴۰۰ قراردادی با شرکت بهره برداری مترو به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز مترو شامل خرید چرخ‌های مورد نیاز مترو منعقد شد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو درخواست خرید دو هزار چرخ را داشت، افزود: شرکت سرمایه گذاری شهر با برگزاری دو مناقصه عمومی نسبت به خرید ۲ هزار عدد چرخ مورد نیاز مترو اقدام کرد که به‌طور میانگین ۳۵ درصد کاهش قیمت به نسبت خریدهای قبلی و به‌عبارتی دیگر به طور مستقیم ۲۷ میلیارد تومان کاهش قیمت ایجاد و بر همین اساس برنده مناقصه تعیین شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه برای خرید ۲ هزار چرخ مبلغ ۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در حال حاضر ۹۰۰ چرخ در دو نوع مختلف و در سه پارت جداگانه با توجه به تحریم‌های ظالمانه وارد کشور شده که نیمی از آن ترخیص و تحویل شرکت بهره‌برداری مترو شده و مابقی نیز طی هفته‌های آتی وارد کشور خواهد شد. لازم به ذکر است با تمهیدات و تدابیر انجام شده و تسریع و تخصیص اعتبارات لازم در پرداخت‌ها باعث شد اولین محموله در حدود ۱۰۰ روز زودتر از موعد قرارداد وارد کشور و سپس تحویل انبار مترو شد.

وی گفت: در مورد خرید سایر تجهیزات مورد نیاز شرکت بهره‌برداری مترو مانند اقلام سوزن، سیگنالینگ، قطعات یدکی برق و … به مرور با بررسی فنی توسط مترو مقرر است اقدام و پس از تأمین اعتبار و تأمین مالی، مناقصه برگزار شود.

به گفته فلاح با همکاری شرکت سرمایه گذاری شهر کالاهای مورد نیاز شرکت کنترل کیفیت هوا مانند گازهای کالیبراسیون سنجش آلودگی هوا و همچنین به روز رسانی نرم افزار کنترل آلودگی صوت آن شرکت از کشورهای اروپایی وارد و تحویل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.