| کد خبر: 244116 |

◄ وضعیت رویه راههای فرعی کشور به روزرسانی شد

آخرین وضعیت رویه راه های فرعی در سامانه مدیریت روسازی در دست بارگذاری است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل سازمان راهداری از پایان دور دوم پایش وضعیت رویه راههای فرعی خبر داد و گفت: آخرین وضعیت رویه راه های فرعی در سامانه مدیریت روسازی در دست بارگذاری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمزه ذاکری افزود: مدیریت زیرساخت های جاده ای کشور، امروز با سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در توسعه مدیریت سامانه ای به جایگاه ویژه ای دست پیدا کرده است که خود از سرمایه های با ارزش و پرچم دار دانش بنیان کشور به شمار می رود.

‌ذاکری افزود: با هدف استقرار نظام اولویت بندی و مدیریت هوشمند پروژه های نگهداری رویه راه های فرعی، برنامه برداشت و تحلیل اطلاعات قریب به 40 هزار کیلومتر- خط از وضعیت روسازی راههای فرعی به سفارش معاونت ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی، هماهنگی و تعامل موثر دفتر نگهداری راه های فرعی و روستایی و همکاری شایسته ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها با اعزام تیم های مجهز به فناوری های روز در آزمایشگاه فنی مکانیک خاک ، درطی هشت ماه انجام شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: سامانه مدیریت روسازی راه های سازمان، یکی از دستاوردهای ملی است که با به کارگیری فناوری های پیشرفته و انتقال آخرین مبانی روز دنیا مطابق استانداردهای بین المللی در حال توسعه است و از قابلیتهای این فناوری می توان به ارتباط با سامانه جامع راهداری، پیش بینی و شبیه سازی وضعیت رویه راهها در سالهای آینده در چرخه عمر، تعیین گزینه و اولویت بندی سالیانه برنامه عملیات نگهداری، ابزار هوش تجاری BI و ارتباط یکپارچه با سایر سامانه های مدیریتی اشاره کرد.

وی افزود: بزودی نتایج تحلیل و خروجی به روز رسانی شده راه های فرعی کشور، به منظور بهره برداری در اختیار ادارات کل قرار خواهد گرفت. همچنین مجموعه اقداماتی به منظور تولید نسل جدید این سامانه در دست اجراست که با تکمیل آن ایران در زمره معدود کشورهای صاحب این فناوری قرار خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی 0 0

    سلام آقایون مسئواین عده ای دارن صنعت حملو نقلو نابود میکنن با صد میلیون برگه اسقاط میدن ما کهنه سوارا هیچی فکری بحال این رانت بکنید