| کد خبر: 244004 |

چمران: تمام دوربین‌های طرح ترافیک تهران فعال هستند

در حال حاضر تمام دوربین‌ها فعال هستند و تردد خودروها را در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ثبت و ضبط می‌کنند.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تمام دوربین‌ها فعال هستند و تردد خودروها را در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ثبت و ضبط می‌کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی چمران پیش از آغاز هفتادمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر تخفیف ۲۵ درصدی عوارض ساختمانی اظهار داشت: در حال حاضر این مصوبه از سوی شهرداری تهران در حال انجام است البته با توجه به مشکلاتی که برای سامانه‌های شهرداری تهران به‌وجود آمده است احتمال دارد این مصوبه تمدید شود.

وی افزود: پیش از این نیز شورای شهر به شهردار تهران این اجازه را داده بود که به مدت ۱۵ روز زمان این مصوبه را تمدید کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره وضعیت ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران گفت: این موضوع پیچیده‌ای است و جلساتی نیز با دادستانی برگزار کردیم و به نتایجی خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: امیدواریم این مسئله با سرعت و جدیت پیگیری شود البته اقداماتی درخصوص اخطار برای ساختمان‌های ناایمن انجام شده است.

چمران گفت: امیدواریم در یک زمانبندی مناسب و یک حرکت خوب ساختمان‌های ناایمن ایمن‌سازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص پرداخت حقوق پرسنل شهرداری تهران نیز گفت: در این زمینه نیز شهرداری تهران بر مبنای قوانین و مقررات عمل می‌کند اگر چه در حال حاضر در بسیاری از ارگان‌ها مشکلی را تحت عنوان پرداخت حقوق و مزایا دارند.

وی درباره فعالیت دوربین های سطح شهر نیز اظهارداشت: در حال حاضر تمام دوربین‌ها فعال و آنلاین هستند و تردد خودروها را در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ثبت و ضبط می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه‌داد: متاسفانه ترافیک تهران شرایط قبل خود را دارد و باید توجه داشت که شورای شهر و شهرداری بیشتر از این نمی‌توانند کاری کنند.

چمران تأکید کرد: تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند و دولت باید بودجه ای را برای حمل و نقل عمومی در نظر بگیرد تا در بستر آن بتوانیم ۵۰۰ واگن مترو خریداری کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.