| کد خبر: 244002 |

◄ پروژه بزرگراهی ورزقان سه ماه متوقف شد

از آنجایی که این پروژه مجوزهای لازم برای آغاز عملیات را نداشته و اشکالات اساسی از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به آن وارد بود، مقرر شد جهت کار مطالعاتی به مدت سه ماه متوقف شود.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در تشریح نشست این کمیسیون درباره بزرگراه ورزقان با حضور وزیر راه و شهرسازی، گفت: از آنجایی که این پروژه مجوزهای لازم برای آغاز عملیات را نداشته و اشکالات اساسی از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به آن وارد بود، مقرر شد جهت کار مطالعاتی به مدت سه ماه متوقف شود.

 علی خضریان در توضیح جلسه ظهر امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: این جلسه با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، اعضای کمیسیون اصل نود و مدیران وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه و مسئولان استان آذربایجان شرقی درباره نحوه احداث بزرگراه ورزقان و مشکلات حاصل شده برای مردم برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پروژه عمرانی در حوزه راه با اشکالات و شبهاتی مواجه شده بود که هم برخی دستگاه‌های نظارتی و هم برخی دستگاه‌های تخصصی به این پروژه ایراداتی وارد کرده بودند از جمله اینکه این پروژه مجوز زیست محیطی نداشت و جهاد کشاورزی نیز معتقد بود حدود ۳۰ هکتار از اراضی آبی مرغوب که حتی ۳ کشت در آن صورت می گیرد در اثر اجرای این پروژه از بین رفته است.

خضریان در پایان با اشاره به حضور وزیر راه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مربوطه بیان کرد: در نهایت مقرر شد تا پروژه بزرگراه ورزقان به مدت سه ماه متوقف شده و بعد از کار مطالعاتی در کمیته مشترکی با همکاری کمیسیون و وزارت راه و شهرسازی این پروژه تعیین تکلیف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.