| کد خبر: 243972 |

◄ اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های منتهی به مرز‌ها در آستانه اربعین حسینی (ع)

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی و روکش آسفالت راه‌های منتهی به مرز‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی و روکش آسفالت راه‌های منتهی به مرز‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا سیاهپور گفت: علاوه بر برنامه سالانه ابلاغ شده، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی، لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه به منظور آمادگی برای اربعین حسینی (ع) تخصیص داده شده است که در چند روز آینده به حساب استان‌ها واریز می‌شود.

 سیاهپور با اشاره به برخی مناطق حادثه خیز در محور اهواز - چذابه از اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان خواست با نصب تابلو‌های هشدار دهنده به ایمن سازی مسیر اقدام کنند.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با لکه گیری و آسفالت حفاظتی در محور اهواز - آبادان تا میزان زیادی سطح آسایش کاربران و زائران عزیز افزایش خواهد یافت و رویه آسفالت اهواز-چذابه نیز نیازمند لکه گیری است که امیدوار هستیم تا دو ماه آینده سطح ایمنی در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه با اعتبار تخصیص داده شده و اقدامات انجام شده، افزایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.