| کد خبر: 243966 |

◄ 10 کیلومتر از محور بجنورد-اسفراین به بهره برداری می رسد

۱۰ کیلومتر از باند دوم محور بجنورد-اسفراین برای شهریور ماه امسال تکمیل و بهره برداری می شود و به صورت چهارخطه زیربار ترافیک می رود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:  ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور بجنورد-اسفراین برای شهریور ماه امسال تکمیل و بهره برداری می شود و به صورت چهار خطه زیربار ترافیک می رود. 

به گزارش تین نیوز، قاسم قاسمی اظهار داشت: برای تکمیل ۱۰ کیلومتر از این مسیر که از سمت ورودی شهرستان اسفراین در دست اجرا است،  ۸۲ میلیارد تومان هزینه می شود و اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این طرح هشت میلیارد تومان و مالکان زمین های تملک شده در محدوده شهرستان بجنورد هم پنج میلیارد تومان مطالبه دارند گفت: امسال برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و در مجموع برای چهارخطه کردن محور بجنورد-اسفراین به طول ۶۵ کیلومتر یک هزار میلیار تومان اعتبار نیاز دارد.  

قاسمی اظهار داشت: اجرای این پروژه با مشکلات متعدد از جمله آزادسازی، تملک زمین، جابجایی تیرهای انتقال برق و مشکلات مربوط به میراث فرهنگی و معارضان راه روبه رو است افزود: در این زمینه شرکت توزیع نیروی برق قرار است نسبت به جابه جای تیرهای برق اقدام کرده و کاوش های باستان شناسی هم به وسیله اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی  با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اجرای این طرح نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط  است گفت: در صورتی که مشکلات اجرای این طرح برطرف شود این قطعه از پروژه راهسازی، شهریورماه امسال بهره برداری می شود. 

عملیات اجرایی طرح چهار خطه شدن محور اسفراین _ بجنورد تیرماه پارسال آغاز شد. 

بر اساس این گزارش با بهره برداری از این طرح راهسازی، بار ترافیکی محور اسفراین- بجنورد کاهش می یابد و به دنبال آن ایمنی ترددها ارتقا پیدا می کند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلو متری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امید 1 0

    این جاده خیلی نا ایمن و مرگبار هستش. تصادفات زیادی تو این محور هست باید سریعاً یک طرفه شود