| کد خبر: 243947 |

◄ رشد 30 درصدی تناژ بارگیری در راه‌آهن ناحیه زاگرس

در اردیبهشت ماه امسال نسبت به بازه زمانی سال گذشته شاهد رشد ۳۰درصدی تناژ بار در این اداره هستیم.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس با اشاره به افزایش ۲۹۰ درصدی تناژ تخلیه در این اداره گفت: در اردیبهشت ماه امسال نسبت به بازه زمانی سال گذشته شاهد رشد ۳۰درصدی تناژ بار در این اداره هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسن زیودار اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۹۰ تن بار در اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس توسط ۱۶۴ واگن تخلیه شده است.

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در بخش حمل بار در مجموع بیش از ۲۳ هزار ۶۵۵ تن بار توسط ۳۹۵ واگن بارگیری و حمل شد که نسبت به بازه زمانی سال گذشته نشان از رشد ۳۰ درصدی تناژ بارگیری و ۲۵ درصدی واگن بارگیری در این اداره کل دارد.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس گفت: در اردیبهشت ماه سال گذشته نیز ۱۳ هزار ۸۱۳ نفر مسافر در این اداره کل جابه‌جا شده‌اند که در مدت مشابه سال جاری این رقم به ۳۰ هزار ۴۶۵ نفر رسیده که توسط ۴۸۷ رام قطار جابه‌جایی انجام گرفت که بیانگر رشد ۱۲۰ درصدی تعداد مسافر در این اداره کل است.

وی افزود: همچنین این اداره کل در بهره‌وری لوکوموتیو در سال جاری در مقایسه بازه زمانی سال گذشته ۱۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

زیودار اظهار کرد: گروه نظارت بر خط و سازه‌های فنی این اداره کل با همکاری امور نگهداری خط و ابنیه فنی، نظارت و تعمیرات مستمر خود را به صورت مرتبط انجام می‌دهد.

وی افزود: در حوزه عملیات نگهداری و تعمیرات مستمر نسبت به برچیدن یک دستگاه سوزن فرسوده و مستهلک قدیمی در ایستگاه بالارود برای ارتقای کیفیت خدمات در حوزه حمل و نقل ریلی در دستور کار قرار داده شد.

مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس گفت: اجرای ۲۰۰ متر مکعب عملیات خاکی و مونتاژ و نصب یک دستگاه سوزن سنگین با تراورس بتونی و راه‌اندازی علائم الکتریکی مربوطه در ایستگاه بالارود انجام شد.

وی عنوان کرد: اجرای ۱۰۰ مترمکعب بالاست ریزی و زیرکوبی سوزن و خطوط رابط طرفین از جمله فعالیت‌های تکمیلی صورت گرفته در ایستگاه بالارود بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.