| کد خبر: 243942 |

کنترل و نظارت بیشتر بر ناوگان اتوبوسی پایتخت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از کنترل و نظارت بیشتر بر ناوگان اتوبوسی و آمادگی لازم راهداری استان برای سفر‌های تابستانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از کنترل و نظارت بیشتر بر ناوگان اتوبوسی و آمادگی لازم راهداری استان برای سفر‌های تابستانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حیدر نوروزی با اشاره به تعطیلی مدارس و کاهش موارد ابتلا به کرونا و افزایش مسافرت‌ها، استان تهران را هم از نظر حمل و نقلی و هم از نظر حوزه راهداری حائز اهمیت خواند و گفت: در حوزه راه هشت محور و کریدور اصلی به سمت شمال، جنوب، شرق و غرب کشور از مبدا تهران به مراکز استان‌ها حرکت می‌کند، همچنین محور‌های مهم استان تهران همچون تهران به سمت هراز، فیروزکوه، مشهد، قم، ساوه، کرج، شمال و تهران-شمیرانات هشت کریدوری است که ترافیک استان را منتقل می‌کند.

وی افزود: شمال ایران به واسطه طبیعت بکر، مناظر زیبا و متنوع مقصد پر طرفداری برای گردشگران داخلی و خارجی است و حتی مسافرانی که از مرکز و جنوب ایران راهی شمال کشور می‌شوند، باید از مسیر‌های تهران به شمال استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: سامانه ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است و در صورت لزوم شهروندان می‌توانند با شماره تماس ۷۷۹۰۹۰۸۰ و پیش شماره ۰۲۱ با مرکز مدیریت راه‌های استان تهران ارتباط برقرار کنند.

به گفته نوروزی راهداری استان تهران نیز با هدف ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری با استفاده از ۵۰۰ نیروی راهدار به همراه ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در طرح واکنش سریع راهداری فعالیت کرد و راهداران این استان در محور‌ها و گردنه‌های استان تهران مستقر شدند.

نوروزی با اشاره به کنترل و نظارت بیشتر بر ناوگان اتوبوسی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعطیلات تابستانی گفت: چهار پایانه شرق، غرب، جنوب و بیهقی از جمله پایانه‌هایی هستند که در حوزه ناوگان اتوبوسی فعال هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.