| کد خبر: 243908 |

رئیس سازمان هواپیمایی:

◄ پروازهای رفت حجاج تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد

به جز فرودگاه امام خمینی (ره)، ۱۷ فرودگاه دیگر پذیرای حجاج ایرانی هستند و پروازهای رفت حجاج تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم بدرقه‌ حجاج در فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان اینکه هواپیمایی ایران ایر پروازهای حج را بر عهده دارد، گفت: به جز فرودگاه امام خمینی (ره)، ۱۷ فرودگاه دیگر پذیرای حجاج ایرانی هستند و پروازهای رفت حجاج تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «محمد محمدی بخش» در مراسم بدرقه حجاج که از ساعت ۵ صبح امروز (یکشنبه) در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: انجام عملیات حج با همه محدودیت‌هایی که تحریم و رفتار عربستان در پی داشته است، آغاز شد.

وی افزود: حدود ۲ ماه است کارهای عملیاتی توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود تا یک حج تمام ایرانی را با اعزام نخستین گروه از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار کنیم.

محمدی بخش گفت: به جز فرودگاه امام خمینی (ره)، ۱۷ فرودگاه دیگر پذیرای حجاج ایرانی هستند و پروازهای رفت حجاج تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هواپیمایی ایران ایر پروازهای حج را بر عهده دارد، افزود: با هدف حفظ ایمنی پروازهای حج، چکِ همه هواپیماهای حج (کنترل فنی هواپیما شامل چک موتور و قطعات) پیش از موعد رسیدن فصل بازرسی آنها انجام شده است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ناهماهنگی و کارشکنی از سمت عربستان نیز با کار مضاعف در داخل در حال جبران است و تلاش شده است با برنامه ریزی لازم تاخیر پروازی نداشته باشیم و در خاتمه ماموریت ارزیابی دقیقی از مجموعه عملیات خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.