| کد خبر: 243804 |

آغاز مجدد تردد قطارها از خط آسیب دیده سانحه امروز از ۲۴ امشب

معاون مسافری شرکت راه آهن از آغاز مجدد سیر و حرکت قطارهای مسافری از خط آهن آسیب دیده سانحه امروز از ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

تین نیوز

معاون مسافری شرکت راه آهن از آغاز مجدد سیر و حرکت قطارهای مسافری از خط آهن آسیب دیده سانحه امروز از ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، میرحسن موسوی درباره تداوم فعالیت قطارهای مسافری از خط آسیب دیده سانحه ریلی امروز اظهار کرد: در پی وقوع سانحه خروج قطار از ریل در بلک عباس آباد طبس، فعلاً حرکت قطارهای مسافری متوقف شده است.

وی افزود: طبق برنامه قرار بود دو قطار مسافری دیگر امروز از این مسیر عبور کنند که حرکت این قطارها لغو و به مسافران اطلاع رسانی شد.

معاون مسافری شرکت راه آهن ادامه داد: فعلاً قطاری برای تردد در نوبت نداریم اما بقیه قطارهای مسافری از ساعت ۲۴ امشب سیر و حرکت خود را از سر می‌گیرند.

به گفته موسوی، به حدود ۱۰۰ متر از ریل آسیب وارده شده است اما نیروهای شرکت راه آهن در حال جمع آوری بقایای سانحه امروز هستند و تا پایان امشب امیدواریم خط آهن آسیب دیده، مرمت شده و به شبکه برگردد.

امروز در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه هجدهم خرداد ماه قطار مسافربری مشهد به یزد در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد (ایستگاه مزینو) به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از ریل خارج شد در پی این حادثه تعدادی از مسافران جانشان را از دست داده و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.