| کد خبر: 243759 |

راه آهن اتحاد با شرکت های اروپایی برای تبادل دانش و تخصص قرارداد امضا می کند

شرکت راه آهن اتحاد امارات به تازگی سه تفاهم نامه با شرکت های اروپایی برای تبادل دانش، تخصص و انتقال بهترین شیوه ها در نحوه ارائه خدمات و عملیات ریلی حمل بار و مسافر امضا کرده است.

تین نیوز

شرکت راه آهن اتحاد امارات به تازگی سه تفاهم نامه با شرکت های اروپایی برای تبادل دانش، تخصص و انتقال بهترین شیوه ها در نحوه ارائه خدمات و عملیات ریلی حمل بار و مسافر امضا کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، این شرکت ها عبارتند از: Renfe، اپراتور ملی راه آهن اسپانیا؛ High Speed 1، اولین راه آهن پرسرعت در انگلستان و GB Railfreight، شرکت حمل و نقل ریلی بریتانیا.

این بخشی از تلاش های راه آهن اتحاد برای توسعه خدمات ریلی به عنوان بخشی از برنامه ملی راه آهن امارات است.

این تفاهم نامه ها در دومین روز از کنفرانس Middle East Rail 2022 به میزبانی شرکت راه آهن اتحاد و تحت حمایت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر امارات متحده عربی و وزیر امور ریاست جمهوری و با مشارکت وزارت انرژی و زیرساخت و اداره فرهنگ و گردشگری ابوظبی امضا شد.

مدیرعامل راه آهن اتحاد گفت که بیش از ۷۵ درصد از مرحله ۲ شبکه ریلی ملی امارات متحده عربی که یکی از بزرگترین پروژه های زیرساختی در منطقه محسوب می شود، تکمیل شده است.

مرحله اول این شبکه از سال ۲۰۱۶ عملیاتی شده است و مرحله ۲ آن شامل ۲۵۶ کیلومتر راه آهن که ابوظبی و دبی را به هم متصل میکند، با سرعتی شتابان در حال پیشرفت است.

شادی ملک، مدیر عامل راه آهن اتحاد، در جریان شانزدهمین دوره Middle East Rail که در ابوظبی برگزار شد گفت: ۲۸ ماه پس از آغاز ساخت تا جایی که حمایت دولت به ما اجازه داد تا در طول دوره همه‌ گیری کار کنیم، بیش از ۷۵ درصد از شبکه خود را تکمیل کرده‌ ایم.

ما در موقعیت ممتازی قرار داریم که می توانیم چهره لجستیک را در این کشور تغییر دهیم و در حالی که راه آهن را به عنوان سنگ بنای ابتکارات دولت امارات متحده عربی ایجاد می کنیم، به اتصال بین صنایع، مشاغل و مردم کمک کنیم و از گردشگری حمایت کنیم.

ملک خاطرنشان کرد که هدف راه آهن اتحاد توانمندسازی کسب‌ و کارها برای رونق و اتخاذ تصمیمات لجستیکی مختلف برای افزایش کارایی و ارائه خدمات ارزان تر، سریع‌تر، قابل اعتمادتر و پایدارتر است.

همچنین ما می توانیم تصور عمومی را در مورد نحوه جابجایی کالاها و خودمان تغییر می‌دهد و می تواند خود را به عنوان یک راه حل پیشرو در لجستیک و حرکت در امارات متحده عربی قرار دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.